וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הביקורת גוברת, ודייויד בקהאם ממש לא מתנצל על קשריו עם קטאר

עודכן לאחרונה: 13.10.2023 / 11:51

כדורגלן העבר, שהוציא הודעה "מאוזנת" על המתקפה הרצחנית, טוען שמנצ'סטר יונייטד צריכה להימכר אבל מכחיש שהוא מעורב בעסקה מטעם הקטארים: "יש לי יחסים ארוכים עם הקטארים בגלל התקופה שלי בפ.ס.ז'"

בשירות פוד מלכותו, פרק 2/ספורט1

רבים באנגליה מבקרים בשבוע האחרון בצורה חריפה את היחס של ראשי הכדורגל לטבח בחמאס, שלא מגונה על ידי אנשי הענף, וביניהם דייויד בקהאם, שמואשם בצביעות על רקע העובדה שהוא לכאורה "גאה במורשת שלי כיהודי" ומצד שני מייצג את קטאר שמממנת את חמאס שמנסה לרצוח יהודים.

כידוע, בקהאם היה "שגריר" של קטאר במונדיאל השנוי במחלוקת, והוא מסרב להתנצל על זה. לאחרונה אף נטען שהוא משמש כמתווך מטעם קטאר בניסיון לרכוש את מנצ'סטר יונייטד. בקהאם הכחיש שהוא מעורב בעסקה, אבל ציין שהוא תומך במכירת הקבוצה.

דייויד בקהאם על שלט חוצות בדוחא, קטאר. Alex Pantling, GettyImages
דייויד בקהאם על שלט חוצות בדוחא, קטאר/GettyImages, Alex Pantling

"כרגע, אין יציבות", אמר שחקן העבר של מנצ'סטר יונייטד "זה הזמן הנכון עבור מישהו להשתלט עליו." בקהאם התייחס לדיווחים לפיהם ישמש כשגריר של יונייטד במכירה פוטנציאלית לשייח' ג'אסים בן חמד אל תאני מקטאר.

"כרגע אין שיחות", אמר בקהאם, "הייתה לי מערכת יחסים ארוכת שנים עם קטאר בגלל המעורבות שלי בפ.ס.ז'... אבל לא היה שום דיון כרגע", אמר בקהאם, בהתייחס לפריז סן ז'רמן, שם שיחק בסוף הקריירה שלו, בתקופה שקבוצת קטאר ספורט השקעות קנתה את הקבוצה.

בריאיון עמו בשבוע שעבר הוא אף אמר שהוא "גאה" בקשרים עם קטאר, למרות הצביעות שבה הוא מואשם - כאדם שדאג לזכויות להט"בים בעוד קטאר היא מדינה שבה הומוסקסואליות אסורה. "תנו לכדורגל לדבר, זה היה טורניר נהדר, הרבה אנשים היו מרוצים", אמר בקהאם, "היו לי הרבה שיחות עם קהילת הלהט"ב כשהייתי שם. הם אמרו שהם נהנו מהמשחקים והם הרגישו שזה המונדיאל הכי בטוח שהיה להם הרבה זמן, זה היה טורניר תחרות חשוב והייתי גאה להיות חלק ממנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully