וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר מנהלת הליגות בהתקפה נגד הפרמיירליג: "נדהמים ומאוכזבים"

עודכן לאחרונה: 13.10.2023 / 11:28

ארז כלפון שלח מכתב ליו"ר הפרמיירליג, פירט את מעשי הזוועה בדרום, נדהם משתיקת הליגה האנגלית ודרש גינוי: "חובה למנוע מאידיאולוגיה רצחנית להתפשט"

בווידאו: תיעוד של מחבלי חמאס לוקחים בשבי משפחה בדרום/--

יו"ר מנהלת הליגות ארז כלפון שלח ליו"ר הפרמיירליג ריצ'רד מסטרס מכתב ובו מתקפה חסרת תקדים נגד הנהלת הפרמיירליג על כך שאינה מגנה את מעשי הזוועה של החמאס כנגד ישראל.
המכתב מתאר את מעשי הזוועה בישובי הדרום בשבת האחרונה ומציין כי ספורטאים רבים ברחבי העולם גינו את הזוועות האלה ומולם שתיקתה של הליגה הגדולה בעולם היא "מבישה".

"במהלך הימים האחרונים, ישראל הייתה נתונה לפשעים בלתי נתפסים נגד האנושות שבוצעו על ידי ארגון הטרור, חמאס, במה שמהווה את אחד מפיגועי הטרור הנוראיים ביותר שבוצעו בהיסטוריה המודרנית.

"בשבת (7 באוקטובר), בבוקר יום שמחת תורה, חדרו אלפי מחבלי חמאס לישראל במספר מוקדים. במקביל, יותר מ-3,500 רקטות וטילים נורו ללא הבחנה לעבר עיירות וערים. המחבלים חדרו לשטח ישראל ביבשה, בים ובאוויר, התקדמו ליישובים ישראלים ליד רצועת עזה, והרגו כל מי שנתקלו בו ללא קשר לרקע דתי, אתני או פוליטי.

"עד כה, יותר מ-1,200 נרצחו, ויותר מ-5,500 נפצעו בדרגות שונות. 300 משתתפים במסיבת שלום שהתקיימה בסמוך נורו למוות תוך כדי ריקודים. משפחות שלמות נטבחו ונשרפו בבתיהם, בעוד שאחרות הותקפו קשות או נחטפו. קשישים, כולל ניצולי שואה, נערפו, כאשר הוצאותיהם להורג תועדו בווידאו והועלו לרשתות החברתיות. נשים נאנסו. ילדים נורו לעיני הוריהם ואחיהם. למעלה מ-200 בני אדם מסווגים כנעדרים או שבויים לאחר שנחטפו והובלו לעזה, כולל ילדים ונשים שנאנסו שוב ושוב.
עשרות גופות ותינוקות נמצאו בשטח וצולמו בתקשורת הזרה. מזעזע אותנו לומר שראשיהם של רבים נערפו. ככל שממדי הטרגדיה הזו יתגלו, הנתונים הללו ימשיכו לעלות. בין הנרצחים, הפצועים, העינויים והחטופים נמצאים אזרחי בריטניה, ארה"ב, צרפת, גרמניה, תאילנד, נפאל, אירלנד, מקסיקו, טנזניה, אוקראינה, פרגוואי, ברזיל, סין, צ'ילה, קמבודיה, רוסיה וקנדה.

ארז כלפון, יו"ר מנהלת הליגה. שלומי גבאי
בלתי נסלח. כלפון/שלומי גבאי

"כל בן אנוש, ללא קשר לשיוך פוליטי, דת או אמונה, צריך להרגיש מועקה ממעשיו המפלצתיים של חמאס, שאינם שונים מהטקטיקות של דאעש. במילותיו של הנשיא ביידן - 'זה מתועב. האכזריות של חמאס - צמא הדם - מעלה לתודעה את הגרוע מכל - ההשתוללויות הקשות ביותר של דאעש'. הנשיא ביידן גם הודה שהמטרה האמיתית של חמאס נחשפה - להעלים את העם היהודי.

"ברצוננו להדגיש שזהו ה-11 בספטמבר של ישראל, לא פחות. מדינות רבות הביעו את תמיכתן החד משמעית במדינת ישראל. המבנים הגדולים והמפורסמים בעולם היו מוארים בכחול לבן או בדגל ישראל, כולל הבית הלבן, מגדל אייפל, קשת טיטוס, רחוב דאונינג 10 ועוד. בהצהרה משותפת של נשיא צרפת מקרון, קנצלרית גרמניה שולץ, ראש ממשלת איטליה מלוני, ראש ממשלת בריטניה סונק, ונשיא ארצות הברית ביידן, הם 'הביעו את תמיכתם האיתנה והמאוחדת במדינת ישראל , והגינוי החד משמעי שלהם לחמאס ולמעשי הטרור המחרידים שלו'.

עוד בוואלה!

צביעות וספורט-וושינג: השתיקה של הפרמיירליג על מתקפת חמאס

לכתבה המלאה
ריצ'ארד מאסטרס, מנכ"ל הפרמיירליג. Michael Regan, GettyImages
מצפים ממך כמנהיג. מאסטרס/GettyImages, Michael Regan

"ריצ'רד - המילים 'גינוי חד משמעי', 'מעשי טרור מחרידים', 'טבח', ו'שפיכות דמים', כולן נכתבו בהצהרות הללו. תחשוב עד כמה חמור צריך להיות אירוע, כדי שלא יהיו לגביו ספקות ותצא אחריו הצהרה דיפלומטית בסדר גודל כזה.

"בהתחשב באמת הבלתי ניתנת להכחשה זו, אנו נדהמים, המומים ומאוכזבים על חוסר היכולת של הפרמיירליג לגנות את המעשים הללו. לא מדובר בסכסוך בין שני אנשים. מדובר במנהיגות ובעולם שבו אנחנו רוצים לחיות ולגדל את ילדינו. הפרמיירליג חייבת למנוע מהאידאולוגיה האיסלאמיסטית הרדיקלית להתרחב ולזהם את הקהילה ואת העולם החופשי, היצירתי, בפשעים נתעבים כאלה.

"מועדונים, אוהדים, מאמנים ושחקנים ברחבי העולם מצפים ממך, כמנהיג, לגנות את הפשעים הללו באופן פומבי וחד משמעי נגד האנושות. ההודעה הראשונית שלך הייתה מעורפלת, ואיננו יכולים לאפשר שום פרשנות שגויה. נשמח מאוד על ההזדמנות לדון איתך בנושא זה בהקדם האפשרי, במיוחד לגבי השפעתו על האוהדים העולמיים של הפרמיירליג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully