וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומניה נקטלה, יורדנסקו נעלב: "זה אישי". הבן של חאג'י חטף: "שחקן ליגה 4"

מאמן נבחרת רומניה נפגע מהביקורות של פופסקו ("הכול היה כאוטי - ללא שום מחשבה") לאחר ה-0:0 מול בלארוס: "גם ישראל ניצחה פה בקושי". שחקן עבר השמיץ את הקשר: "בלי אבא, לא היה גם בליגה ה-4"

מצעד שערי השבוע, 11.10/ספורט1

אכזבה גדולה בנבחרת רומניה לאחר ה-0:0 מול בלארוס במשחק החוץ שנערך אמש (חמישי) בבודפשט, הונגריה. הרומנים היו פייבוריטים לניצחון, אבל לא הצליחו למצוא את הרשת של סרגיי איגנטוביץ' וכעת מקדימים בשתי נקודות בלבד את ישראל במרוץ ליורו, עם משחק אחד יותר.

ביום ראשון תארח רומניה את אנדורה והיא צפויה לשפר את מאזנה ל-16 נקודות בבית ט' של מוקדמות היורו, אך לישראל עם 11 יהיו שני משחקים פחות והנבחרת שלנו עוד צריכה לארח את הרומנים בתקווה שניתן יהיה לשחק בארץ בחודש הבא.

ג'יקה פופסקו, קפטן נבחרת רומניה לשעבר, כעס על ההופעה: "כולם תוקפים רק עם הכדורגל ברגל, אף אחד לא נע לשטחים. שום פעולה קבוצתית, הכול באופן אישי. אין לנו רעיון משותף כדי לתקוף. היינו סביב לרחבה כל כך הרבה פעמים, אבל הכול היה כאוטי - ללא שום מחשבה. איך צועקים להרגיע בדקות הסיום? היינו צריכים ל'שרוף את האצטדיון' כדי להשיג את השער הזה, לשלוח גם את הבלמים למעלה. אנחנו רוצים בכלל לעלות ליורו? לפי הגישה הזו, לא נראה כך".

אדי יורדנסקו מאמן נבחרת רומניה. רויטרס
למרות המעידה, בטוח שרומניה תעלה. אדי יורדנסקו/רויטרס

המאמן אדי יורדנסקו שמע על הביקורת הקשה מצד פופסקו והגיב: "מאז שאנחנו מנסים להעפיל ליורו, האם היה לו משהו חיובי אחד להגיד? אחד לפחות?! אני לא יודע אם יש לו בעיות איתי או עם המשפחה שלי, אבל ברור שזה עניין אישי. אני לוקח אחריות, אין לי בעיה לקבל את כל הביקורת עליי. אני בטוח שנעלה ליורו. ואני בטוח שגם אז יהיו קולות שליליים".

על המשחק אמר: "ברור שאני כועס. רצינו לנצח, לחצנו ותקפנו, אבל לא הצלחנו להביא את הנקודות. זו יריבה לא נוחה, גם ישראל ניצחה פה בקושי רב בתוספת הזמן. אין לי טענות לגישה של הנבחרת. הדבר היחיד שהיה חסר זו הנגיעה האחרונה. אין משחק שהוא ניצחון מובטח".

כדורגלן העבר סילביו איליה, שזכה עם אוצלול גלאץ באליפות ב-2018, השמיץ בפייסבוק את יאניס חאג'י, בנו של גאורגה האגדי ששותף כמחליף מול בלארוס: "אם הוא לא היה הבן של חאג'י, גם בליגה הרביעית לא היה לו מקום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully