וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוב לישראל: רק 0:0 לרומניה נגד בלארוס במוקדמות היורו

אלון חזן ושחקניו תלויים בעצמם אחרי שהיריבה על המקום השני שמטה נקודות יקרות במשחק שנערך בבודפשט. אנדורה - קוסובו 3:0

מצעד שערי השבוע, 11.10/ספורט1

המשחק בין ישראל לשוויץ שהיה אמור להתקיים באצטדיון בלומפילד אמנם נדחה בצל המלחמה, אך שני המשחקים הנוספים בבית הישראלי במוקדמות היורו מתקיימים הערב (חמישי). המיקוד של ישראל הוא ברומניה, שנאבקת איתה על המקום השני והערב הצהובים הסתפקו ב-0:0 בלבד עם בלארוס - תוצאה טובה לישראל. כעת רומניה מקדימה את אלון חזן ושחקניו בשתי נקודות, אבל יש לה משחק עודף. בשורה התחתונה, המשחק בין הנבחרות ב-18 בנובמבר באצטדיון טדי אמור להכריע מי תעלה ליורו. במשחק נוסף קוסובו הביסה את אנדורה 0:3 בחוץ.

דניס אליבק שחקן נבחרת רומניה בין שחקני נבחרת בלארוס קיריל פיאצ'נין (מימין), דניס פוליאקוב. ATTILA KISBENEDEK/AFP, GettyImages
תוצאה רעה לרומניה. אליבק/GettyImages, ATTILA KISBENEDEK/AFP

בלארוס - רומניה 0:0

אכזבה גדולה לרומניה, שהייתה יכולה להתרחק מישראל ולצבור ביטחון, אבל שוב שמטה נקודות חשובות נגד יריבה יותר חלשה ממנה. החבורה של אדי יורדנסקו שלטה לאורך מרבית המשחק שהתקיים בבודפשט, אבל לא הייתה מספיק מדויקת. ניקולאה סטנצ'ו שוב היה האיש הבולט שהניע את החלק הקדמי, אבל שלישיית הדניסים שמלפניו - דניס מאן, דניס אליבק ודניס דראגוש - לא סיפקה את הסחורה. 20 איומים, 5 מהם למסגרת, לא הניבו שער ובסיום נקודה בלבד לרומניה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן נבחרת קוסובו, מילוט ראשיצה. Eurasia Sport Images, GettyImages
שני שערים ובישול. ראשיצה/GettyImages, Eurasia Sport Images

אנדורה - קוסובו 3:0

ניצחון ראשון לקוסובו בקמפיין ובאופן תיאורטי היא עדיין בתמונת העלייה ליורו - אם כי הסיכוי שלה עדיין נמוך מאוד. איש המשחק של קוסובו היה מילוט ראשיצה. שחקן בשיקטאש כבש בדקה ה-26 אחרי מסירת עומק של פלורנט מוסלייה והשלים צמד בדקה ה-71 אחרי חור עמוק בהגנה האנדורית. בדקה ה-83 הוא הוסיף לצמד שלו גם בישול לאנדי זקירי, שחתם.

שוויץ תארח את בלארוס ורומניה תארח את אנדורה ביום ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully