וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופ"א הודיעה על דחיית המשחק של נבחרת ישראל מול שוויץ

8.10.2023 / 22:00

המפגש במוקדמות היורו, ומשחקי הנבחרת הצעירה ועד גיל 17 שהיו אמורים להיערך השבוע בישראל, נדחו בעקבות המצב. אופ"א ביקשה מספר ימים נוספים כדי לקבוע אם ניתן לקיים את משחק הנבחרת בקוסובו בראשון הבא במועדו המקורי. זוארץ: "הנבחרת תערוך שלושה משחקים בנובמבר"

ההבטחה של ליאור אסולין לריאיון: ההודעה האחרונה/מערכת וואלה! ספורט

יממה לאחר שההתאחדות לכדורגל ביקשה מאופ"א לדחות את משחקי נבחרת ישראל בשבוע הקרוב, התאחדות הכדורגל האירופית הודיעה הערב (ראשון) כי המשחק מול שוויץ שהיה אמור להתקיים ביום חמישי הקרוב בבלומפילד נדחה למועד שייקבע בהמשך. משחק החוץ מול קוסובו שאמור להתקיים בראשון הבא טרם נדחה, כאשר אופ"א ביקשה מספר ימים נוספים כדי לעקוב אחרי הסיטואציה בארץ ולהחליט האם המצב מאפשר את קיום המשחק במועדו המקורי. יש לציין כי באשר למשחק הראשון מבין השניים, שוויץ נענתה לבקשת ישראל לדחות את המשחק עוד לפני שהתקבלה ההחלטה באופ"א.

בנוסף למשחקי הבוגרת, גם צמד המשחקים שהנבחרת הצעירה הייתה אמורה לארח בארץ נדחו. הנבחרת של גיא לוזון הייתה אמורה לארח ביום חמישי הקרוב בפתח תקוה את אסטוניה במסגרת מוקדמות יורו הצעירות, וכעבור חמישה ימים לארח באותו האצטדיון את גרמניה. גם טורניר לנבחרות עד גיל 17 שהיה אמור להתקיים בישראל נדחה, ובו לצד ישראל היו אמורות להשתתף גם נבחרות בלגיה, ויילס וגיברלטר.

נשיא אופ"א אלכסנדר צ'פרין עם יו"ר ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ. ניב אהרונסון
"מודה לנשיא אופ"א על שנענו לבקשתי". יו"ר ההתאחדות זוארץ עם צ'פרין/ניב אהרונסון

יו"ר ההתאחדות, שינו זוארץ: "אני מודה לנשיא אופ"א אלכסנדר צ'פרין ולבכירי הארגון על שנענו לבקשתי לנוכח מצב הלחימה בישראל והמחיר הכבד של קורבנות בנפש לדחות את המשחק הקרוב מול שוויץ ואת משחקי הנבחרת הצעירה. ראוי להזכיר גם את הרוח הספורטבית שגילו עמיתינו בשווייץ, רומניה וקוסובו שהבינו את הנסיבות החריגות והכל כך כואבות. הנבחרת תקיים שלושה משחקים בחלון בנובמבר ונצטרך למצוא יחד בהמשך מועד נוסף כדי לעמוד בסך המשחקים המחייב. זה אתגר מקצועי לא פשוט, אבל דווקא בצוק העתים, ברגעים הכואבים ביותר שלנו כמדינה, רצינו להבטיח שתהיה לנו כבר בעתיד הקרוב הזדמנות להיות יחד ולנצח גם על כר הדשא. אמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully