וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל תלויה בעצמה: תמונת המצב בבית אחרי המעידה של רומניה

היריבה העיקרית של אלון חזן ושחקניו סיימה ב-0:0 בבלארוס, המשמעות היא שהכחולים לבנים בעמדה מצוינת להעפיל לאליפות אירופה בקיץ הבא בגרמניה. המשחק שנדחה בקוסובו עשוי להיות האחרון בשלב המוקדמות

מצעד שערי השבוע, 11.10/ספורט1

נבחרת ישראל לא שיחקה הערב (חמישי) נגד שוויץ באצטדיון בלומפילד במוקדמות יורו 2024 בעקבות המלחמה, גם המשחק שאמור היה להיערך בקוסובו בשבוע הבא נדחה למועד לא יודע, אבל בכל זאת הגיעה בשורה מצוינת ממשחקי הערב, כאשר נבחרת רומניה סיימה ב-0:0 בבלארוס.

היה זה המחזור השביעי במשחקים ובעקבות התיקו של רומניה, היא מקדימה כעת את ישראל בשתי נקודות, אך רומניה כמובן עם משחק עודף. באשר לקוסובו שניצחה 0:3 את אנדורה, היא עדיין בפיגור משמעותי של ארבע נקודות מישראל. ביום ראשון רומניה אמנם תארח את אנדורה, אותה היא צפויה לנצח בקלות ולהגדיל את הפער במקום השני לחמש נקודות, אבל המשמעות היא שישראל תוכל להגיע למחזור התשיעי, בו היא אמורה לארח את רומניה, בהבנה שניצחון יכול להקפיץ אותה למקום השני בבית ששווה כרטיס לאליפות אירופה בגרמניה בשנה הבאה. במילים אחרות, ישראל תלויה בעצמה כעת.

שחקני נבחרת ישראל. רויטרס
הגיעו בשורות טובות מבלארוס. שחקני נבחרת ישראל/רויטרס

לשוויץ, מוליכת הבית עם 14 נקודות שגם לה כמובן משחק חסר עקב דחיית המפגש בבלומפילד, מצפה משחק בית ביום ראשון נגד בלארוס, ובחודש הבא היא אמורה להתארח בישראל, לארח את קוסובו ולהתארח ברומניה. לכן, אם ישראל תנצח את שוויץ, היא תוכל לעקוף את רומניה בתום המפגש ביניהן על אף המשחק החסר (בהנחה שרומניה תנצח את אנדורה, אחרת תעקוף אותה עוד קודם לכן). אם לא תנצח את שוויץ, ישראל עדיין תהיה תלויה בעצמה אם תנצח את רומניה במשחק שבתכנון אמור להיערך בטדי ב-18 בנובמבר. בתקווה שלא יהיו שינויים נוספים בלוח המשחקים, לא מן הנמנע שמשחקה של ישראל בקוסובו, שאמור היה להיערך ביום ראשון במסגרת המחזור השמיני, יהפוך למשחק שמסיים את שלב הבתים ובו תושג ההכרעה אם ישראל לראשונה בתולדותיה מעפילה ליורו או שלא.

נזכיר כי גם אם ישראל לא תסיים באחד משני המקומות הראשונים שמובילים אוטומטית לאליפות אירופה בגרמניה בקיץ הבא, היא תיאבק על הזכות להשתתף ביורו הראשון בתולדותיה דרך פלייאוף העלייה, בו מקומה מובטח במידת הצורך בזכות ההצלחה בקמפיין ליגת האומות. המשתתפות בפלייאוף ייקבעו בהתאם להישגי הנבחרות בטורניר המוקדמות, כך שגם הגרלת המשחקים בפלייאוף תיערך רק בסיום שלב המוקדמות, ב-23 בנובמבר.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

המשך הקמפיין של נבחרת ישראל

  • ישראל - שוויץ, 15 בנובמבר
  • ישראל - רומניה, 18 בנובמבר
  • אנדורה - ישראל, 21 בנובמבר
  • קוסובו - ישראל נדחה למועד לא ידוע

המשך הקמפיין של נבחרת רומניה

  • רומניה - אנדורה, 15 באוקטובר
  • ישראל - רומניה, 18 בנובמבר
  • רומניה - שוויץ, 21 בנובמבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully