וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אירועים מזעזעים בישראל ובפלסטין": ההודעה המבישה של האנגלים

הקשת באצטדיון וומבלי לא תיצבע בכחול-לבן לפני המשחק נגד אוסטרליה, השחקנים יעמדו דקת דומיה ויענדו סרטים שחורים לזכר ההרוגים משני הצדדים

מבצע חרבות ברזל: קיבוץ ניר עוז בעוטף עזה, לאחר מתקפת חמאס/הודיה חברוני

באנגליה שקלו בימים האחרונים אם להאיר את הקשת באצטדיון וומבלי בצבעי כחול-לבן כאות הזדהות עם מדינת ישראל בעקבות מתקפת הטרור הרצחנית של ארגון חמאס, אבל זה כבר לא יקרה. שישה ימים מתחילת המלחמה, ואחרי שלא נשמע כלל קולם של ההתאחדות האנגלית, ראשי הפרמיירליג והמועדונים שלא טרחו אפילו לגנות את רצח מאות אזרחים חפים מפשע, היום (חמישי) פרסמה ההתאחדות האנגלית הודעה לקונית ומבישה למדי לקראת משחק הידידות מחר בלונדון נגד אוסטרליה.

"אנחנו נזכור את חיי ההרוגים החפים מפשע באירועים המזעזעים שהתרחשו בישראל ובפלסטין", נכתב בהודעת ההתאחדות האנגלית, "המחשבות איתם, עם משפחותיהם וחבריהם באנגליה ובאוסטרליה ועם כל מי שנפגע מהקונפליקט. אנחנו עומדים לצד האנושיות ונקרא לסיום ההרג, האלימות, הפחד והסבל".

התאחדויות אנגליה ואוסטרליה הסכימו כי דקת דומיה תיערך לפני המשחק ושחקני שתי הנבחרות יעלו למשחק עם סרטים שחורים. עוד נכתב כי תיאסר הכנסת דגלי ישראל ופלסטין לאצטדיון, אלא הנפת דגלי המדינות המשתתפות במשחק בלבד.

נזכיר כי הקשת בוומבלי הוארה בעבר אחרי מתקפות טרור בצבעי איטליה, צרפת, טורקיה, בלגיה, אוקראינה וכן במקרים נוספים במטרה להזדהות עם מדינות בשעותן הקשות. במקרה הזה בחרו באנגליה שלא להזדהות עם ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully