וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחו משחקי פתיחת העונה של הפועל ירושלים וחולון בליגת האלופות

בזמן שהתל אביביות ישחקו ביורוליג וביורוקאפ, האדומים והסגולים ימתינו לאחר היו אמורים לפגוש בשבוע הבא את בנפיקה בארץ ואת בון בחוץ בהתאמה. תאריך חדש ייקבע "כשהנסיבות יאפשרו זאת"

תקציר: הפועל תל אביב - צדביטה לובליאנה 73:100/ספורט1

הפועל ירושלים והפועל חולון היו אמורות לפתוח בשבוע הבא את דרכן בליגת האלופות של פיב"א, אך בעקבות המלחמה בישראל זה יצטרך לחכות. פיב"א הודיעה היום (שלישי) על דחיית שני המשחקים שהיו אמורים להיערך בשבוע הבא - הפועל ירושלים מול בנפיקה בארץ ביום שלישי, והפועל חולון נגד טלקום בון בגרמניה ברביעי. מועד חדש למשחקים ייקבע כאשר "הנסיבות יאפשרו זאת", לפי לשון ההודעה.

יש לציין כי בעוד האדומים והסגולים ינוחו בשבוע הבא, מכבי והפועל תל אביב אמורות בשלב זה לעלות על הפרקט בשבוע הבא במסגרת היורוליג והיורוקאפ בהתאמה כאשר הוחלפה להן הביתיות. בניגוד ליורוליג וליורוקאפ, המפעל של פיב"א אינו משוחק על בסיס שבועי ולכן שם יש קצת יותר מרחב תמרון.

שחקן הפועל חולון נתנאל ארצי. קובי אליהו
התל אביבים ישחקו, הם ינוחו. ארצי מול ג'ונסון/קובי אליהו

"ההחלטה התקבלה לאחר התייעצות עם המועדונים המעורבים, פיב"א אירופה ואיגוד הכדורסל הישראלי", כתבו בפיב"א, "ליגת האלופות תמשיך לעקוב מקרוב אחרי הסיטואציה המתפתחת ותתעדף את ביטחון השחקנים, המאמנים, האוהדים ושאר בעלי התפקידים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully