וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי והפועל ת"א החליפו ביתיות במשחקים מול ולנסיה ו-ונציה

9.10.2023 / 15:58

במקום לארח בישראל, התל אביביות ייצאו בשבוע הבא למשחקי חוץ באירופה. הצהובים יחדשו בימים הקרובים את האימונים בחו"ל

דובר צה"ל: הושגה שליטה בכל הישובים 9.10.23/דובר צה"ל

המלחמה שפרצה בישראל בעקבות פשעי החמאס ממשיכה להשפיע גם על לוח המשחקים של מכבי תל אביב ביורוליג והפועל תל אביב ביורוקאפ. לאחר שהמשחק בחמישי הקרוב מול מילאנו באיטליה נדחה, היום (שני) הודיעה ולנסיה כי החליפה ביתיות עם הצהובים. המשמעות היא שהמשחק שהיה אמור להיערך ביד אליהו ביום רביעי הבא יתקיים בספרד באותו היום, ב-21:30 שעון ישראל. המשחק של הפועל תל אביב מול ונציה במסגרת היורוקאפ, שהיה אמור להיערך בדרייב באין ביום שלישי הבא, יתקיים באיטליה.

רק אתמול נשאל מאמן ולנסיה אלכס מומברו על האפשרות שקבוצתו תצטרך להגיע לישראל בשבוע הבא ואמר: "יהיה מטורף ופזיז לנסוע לישראל". יש לציין כי התאריך שבו היה אמור להתקיים המשחק בין ולנסיה למכבי תל אביב על אדמת ספרד הוא ה-28 במרץ, שני מחזורים לסיום עונת היורוליג.

כריס ג'ונס, שחקן ולנסיה. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
ולנסיה החליפה ביתיות. כריס ג'ונס/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

המפגש מול ולנסיה הינו המשחק הבא של קבוצתו של עודד קטש, לאחר שנודע כי המחזור בליגת העל שהיה אמור להתקיים בסוף השבוע הקרוב נדחה. הזרים מהסגל ומהצוות של מכבי תל אביב כבר עזבו את ישראל, ובהמשך השחקנים הישראלים והצוות המקצועי יצטרף אליהם. הקבוצה תחדש בימים הקרובים את האימונים מחוץ לישראל.

שניים מהזרים החדשים של מכבי תל אביב, חסיאל ריברו וג'יימס ווב, כידוע הגיעו הקיץ מוולנסיה כך שהמפגש הקרוב יהיה מול קבוצתם לשעבר. בוולנסיה משחק כריס ג'ונס, שחקן מכבי תל אביב בעונת 2020/21. בדומה לצהובים, גם הספרדים החלו את עונת היורוליג עם ניצחון ביתי כשגברו 65:70 על מונאקו. שחקנה של ולנסיה, ג'ארד הארפר, נפצע בכתפו הימנית נגד מונאקו ויחמיץ את המשחקים הקרובים, כולל זה מול מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully