וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן ולנסיה בלחץ: "יהיה מטורף ופזיז לנסוע לישראל"

מומברו התייחס למשחק שאמור להיערך ביד אליהו, כשהצהובים הציעו להחליף ביתיות בשל המלחמה: "קיימת דאגה בחדר ההלבשה שלנו"

בווידאו: אופקים: שוטרים מנסים לחלץ בני ערובה תחת ירי בלתי פוסק/דוברות משטרת ישראל

מאמן ולנסיה אלכס מומברו פוחד מהאפשרות שקבוצתו תצטרך להגיע לישראל בעוד עשרה ימים. לכתומים נקבע משחק חוץ נגד מכבי תל אביב ב-18 בחודש במסגרת המחזור השלישי ביורוליג, אלא שהמלחמה שפרצה אתמול (שבת) בארץ מעמידה בסימן שאלה ענק את היכולת של הצהובים לארח ביד אליהו בתקופה הקרובה, ולכן האלופה הישראלית כבר הציעה להחליף ביתיות - כפי שנכתב בוואלה! ספורט מוקדם יותר.

"זה די ברור שקיימת דאגה בחדר ההלבשה שלנו. לנסוע לישראל יהיה מטורף, חייבים להיות כנים בעניין הזה", אמר מומברו במסיבת העיתונאים אחרי הניצחון על אוברדוירו היום. "לא משנה איך יציגו את זה, לקחת את השחקנים לשם יהיה פזיז".

המאמן אמר שהמצב "מסובך" ונשמע משוכנע שהמשחק לא יתקיים בתל אביב: "אני מבין שאנשי היורוליג, עם קצת היגיון בריא, יקבלו החלטה בסופו של דבר. המועדון שלנו דואג לאינטרסים שלו וזה אומר לשמור על השחקנים. הם בקשר רציף עם היורוליג ובוחנים דרכי פעולה שיהיו הכי טובות לשחקנים ולמועדון. אנחנו רגועים כי אנחנו יודעים שהמועדון פועל למציאת הפתרון הטוב ביותר".

מאמן ולנסיה אלכס מומברו. Roberto Finizio, GettyImages
לחוץ. אלכס מומברו/GettyImages, Roberto Finizio

השחקנים הזרים של מכבי תל אביב יטוסו הלילה לקפריסין יחד עם עוזר המאמן הספרדי ז'וספ מריה ברוקאל, כאשר על פי הודעת הקבוצה, יתר השחקנים וצוות האימון יצטרפו אליהם באי השכן בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully