וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב עשויה להחליף ביתיות עם ולנסיה, הזרים יטוסו לקפריסין

אחרי שהיורוליג נענתה לבקשה לדחות את המשחק אצל מילאנו, הצהובים רוצים להתארח בספרד וכך המשחק הביתי הבא יהיה רק ב-2 בנובמבר. בהמשך ייקבע מועד ומיקום חידוש האימונים

תקציר: הפועל תל אביב - צדביטה לובליאנה 73:100/ספורט1

במכבי תל אביב קיימו היום (ראשון) התייעצויות רבות בשל המצב הביטחוני, על רקע המשחק הקרוב של הקבוצה ביורוליג באיטליה מול אולימפיה מילאנו, ובסופו של דבר המשחק נדחה. הצהובים היו אמורים לצאת רק ברביעי למילאנו לקראת משחק היורוליג שיתקיים ביום חמישי, אבל מכבי תל אביב החליטה לבקש מהיורוליג לדחות את המשחק נגד מילאנו - והנהלת היורוליג נענתה לבקשה.

"המשחק המתוכנן ל-12 באוקטובר נדחה בעקבות התקפות הטרור ותחילת המלחמה בישראל", נכתב בהודעת היורוליג, "היורוליג עוקבת אחר המצב ותעריך עם הקבוצות המושפעות את האפשרויות הטובות ביותר לשינוי מועד המשחקים על סמך תאריכים זמינים. מידע נוסף יפורסם כאשר יהיה זמין. היורוליג חוזרת על מחויבותה הנחרצת נגד כל מעשי אלימות ובעד שלום, ותמשיך להשתמש בקולה לקידום כבוד, הכלה וגיוון, ערכים היושבים בליבת הארגון והצוותים שלו. היורוליג מבקשת להביע את תנחומינו העמוקים למשפחות הקורבנות ולכל אלו שנפגעו מהטרגדיה המתמשכת".

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש עם בונזי קולסון. Pneuma Promotions, אתר רשמי
הפוגה ארוכה. קטש ובונזי קולסון/אתר רשמי, Pneuma Promotions

לאור המצב ולאחר הדחייה, מכבי תל אביב עשויה כעת להחליף ביתיות עם ולנסיה. כך, הצהובים יתארחו בשבוע הבא בספרד, ומשחק הבית הבא שלהם יהיה רק בעוד שלושה שבועות, ב-2 בנובמבר מול ריאל מדריד.

במכבי תל אביב עקבו אחר הודעות פיקוד העורף וקיוו שיתאפשר להם לקיים אימון כדי לנסות ולהחזיר את הקבוצה לשגרה, אולם בסופו של דבר הוחלט שהשחקנים הזרים יעזבו זמנית את ישראל ויטוסו הלילה לקפריסין. כשתתקבל החלטה לגבי חידוש משחקיה של הקבוצה ביורוליג, במועדון יקבעו מועד ומיקום לחידוש האימונים.

סדר המשחקים של הצהובים כולל, מעבר למפגש עם ולנסיה, שני משחקים חוץ נוספים נגד פנאתינייקוס ומונאקו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן מכבי תל אביב ווייד בולדווין, מול דנטה אקסום, פרטיזן בלגרד. Dragana Stjepanović, אתר רשמי
שחקן מכבי תל אביב ווייד בולדווין, מול דנטה אקסום, פרטיזן בלגרד/אתר רשמי, Dragana Stjepanović

פרטיזן פנתה למכבי תל אביב: תנחומינו, בואו להתארח בבלגרד

פרטיזן בלגרד הזמינה את מכבי תל אביב ואנישה לסרביה על מנת להתאמן לצדה ולהתארח אצלה, בעקבות אירועי המלחמה בישראל. "מר מזרחי היקר, חברים יקרים של פרטיזן וסרביה", נכתב מנשיא הקבוצה, "ברגע עצוב מאוד זה, בשם פרטיזן בלגרד אני רוצה להביע את תנחומינו העמוקים לך ולאנשים בארצך. ברגע הקשה הזה, אני רוצה להדגיש שלמכבי יש חברה אמיתית בסרביה, ולהציע אירוח למועדון שלך בעיר בלגרד.

"למרות זמנים קשים, ספורטאים צריכים להמשיך בתפקידם ולייצג את המועדונים שלהם ואת מדינותיהם בצורה הטובה ביותר. להיות הצד החיובי של היום עבור האוהדים שלהם. במקרה שהמועדון שלך יצטרך לשחק משחקים מחוץ לבית, פרטיזן מוכנה להבטיח לך מתקני אימון, לינה וחדר כושר שבהם תוכל להתחרות.

"במהלך 40 השנים האחרונות, מכבי ופרטיזן היו יריבות קשות על המגרש, אבל אחרי כל עימות בירכנו אחד את השני והפגנו כושר ספורטיבי. לרוע המזל, במהלך ההיסטוריה שלנו חווינו מצב שבו נאלצנו לשחק בחו"ל. לכן, כאורח של ידידות והכרת תודה על כל הרגעים הגדולים בהיסטוריה העשירה של שני המועדונים, אנו מציעים לך להיות המארח שלך.

"הידידות בין שני העמים שלנו גדולה, ואנחנו חושבים שזה יהיה מהלך הגיוני. אתם מוזמנים לפנות אלינו בכל עת, ואנו נעשה כמיטב יכולתנו לסייע למכבי. נשיא פרטיזן, אוסטויה מיכאילוביץ', נשיא פרטיזן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully