וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרץ הניח זר בהלווית סמל בן רובינשטיין ז"ל, גולסה פגש את ילדי העוטף

9.10.2023 / 18:57

שחקני מכבי תל אביב, העובדים, קרן המועדון וארגוני האוהדים בשורה של יוזמות למען חיילי צה"ל ותושבי העוטף שפונו מבתיהם בעקבות המצב

אוהדי מכבי תל אביב והמועדון יצאו ביחד בקמפיין גיוס תרומות, אבל זו ממש לא היוזמה היחידה של אנשי מכבי תל אביב - עובדי ההנהלה, השחקנים, קרן המועדון וכן "אחים לסמל", ארגון האוהדים "פנאטיקס" ועוד אוהבים רבים שנרתמים מיוזמתם.

בהלווייתו של סמל בן רובינשטיין ז"ל שנערכה היום, נכח קשר הקבוצה ושחקן נבחרת ישראל דור פרץ, שהניח זר על קברו מטעם המועדון. בנוסף אליו, שחקני הקבוצה באופן יזום יצרו ביממה האחרונה שיחות עם ילדים ואוהדי הקבוצה בדרום הארץ שחוו טראומה נוראית במטרה לחזק איתם. כמו כן השחקנים חיזקו אוהדים שגוייסו למלחמה.

אייל גולסה, שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
מעשה מבורך. אייל גולסה/אריאל שלום

באינסטגרם אף שיתף אייל גולסה ובהמשך יעשו זאת שחקנים נוספים, כי ביקר היום בבית מלון בנתניה משפחות מהעוטף שפונו אחרי לאור המצב. גולסה פגש את הילדים, חילק להם מתנות מטעם המועדון ושוחח איתם. כך עשו גם יונתן כהן וערן זהבי שפגשו משפחות מהעוטף שניצלו.

כפי שכבר פורסם כחלק מהיוזמה של אדם מוסאי וספורט1, שחקני מכבי תל אביב צפויים להגיע לשפיים כדי להיפגש עם ילדים מהדרום, לשוחח איתם ולשמח אותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully