וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישראלים בכדורסל לא רצו לטוס: "קשה להשאיר את המשפחה במצב הזה"

9.10.2023 / 18:30

בתוך הקבוצות המובילות בענף הייתה התנגדות מצד שחקנים ואנשי צוות מקומיים לעזוב את המדינה: "להיעלם למשפחה למספר שבועות? הראש לא בכדורסל". טיסה שתצא ליוון מחר תשאיר מעט מאוד זרים בארץ, הקבוצות צפויות לחדש את האימונים בחו"ל בסוף השבוע

תקציר: הפועל תל אביב - צדביטה לובליאנה 73:100/ספורט1

טיסה נוספת של זרים בליגת העל בכדורסל תעזוב מחר (שלישי) את ישראל ליוון ובה יהיו בין היתר השחקנים הזרים של הפועל תל אביב עם משפחותיהם. אחרי הטיסה הקרובה, מספר הזרים שיישאר בארץ יהיה נמוך מאוד.

הקבוצות שמשחקות במפעלים האירופאיים בשבוע הבא רצו בתחילה לחזור לאימונים ביוון או בקפריסין כבר בימים הקרובים, אלא שבתוך הקבוצות הללו הייתה התנגדות מטעם הישראלים, אם השחקנים או בצוות הכללי, שכן לא רצו להשאיר את המשפחות בארץ בסיטואציה הנוכחית ולעזוב לתקופה ארוכה. "לקום ולעזוב עכשיו את כל המשפחה במצב הזה, ולהיעלם למספר שבועות, זה לא פשוט", אמר אחד מאנשי הקבוצות הערב לוואלה! ספורט, "הראש לא בכדורסל, טוב שלוקחים עוד כמה ימים".

שחקני הפועל תל אביב בר טימור, גיל בני, תומר גינת, ג'ייקובן בראון. ברני ארדוב
לא רצו להשאיר את המשפחות מאחור. שחקני הפועל תל אביב/ברני ארדוב

מכבי תל אביב תחזור להתאמן בסוף השבוע בקפריסין, הפועל תל אביב והפועל ירושלים גם צפויות סביב סוף השבוע להתאחד ולהתאמן, ובהפועל חולון גם כן מתארגנים לשוב לפעילות כשהזרים המריאו לקפריסין אמש. בקבוצות רבות הציעו לשחקנים הישראלים לצרף את כל המשפחה שלהם יחד איתם כשהם ייצאו לחו"ל.

הצהובים יקיימו שלושה משחקי חוץ רצופים בשבועיים הבאים באירופה, הפועל תל אביב מנגד תקיים שניים, לאחר שהיורוליג החליף את הביתיות במשחקים הקרובים של השתיים. גם בהפועל ירושלים צפויים לקבל אור ירוק למהלך בימים הקרובים מהנהלת ליגת האלופות.

אחת הקבוצות שהודיעה על עזיבת הזרים היא הפועל באר שבע/דימונה. המועדון מהדרום מסר כי הוא נענה לבקשת השחקנים והמאמנים הזרים ובני משפחותיהם העובדים במועדון לעזוב את הארץ, בין השאר לאור הנחיות מדינותיהם והמצב הביטחוני במדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully