וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ארסנל שברה מחסום פסיכולוגי, סיטי פגיעה יותר מבשנים קודמות"

באנגליה מגיבים ל-0:1 של התותחנים: "ידעה שכדי להגשים את חלום האליפות היא תצטרך מתישהו להכניע את סיטי". ארטטה "גאה", גווארדיולה על ההפסדים בלי רודרי: "נתון שאי אפשר להתכחש אליו". צפו בריאיון של אנקטייה עם שליח ספורט1

תקציר: ארסנל - מנצ'סטר סיטי 0:1/ספורט1

כמעט שמונה שנים חיכו בארסנל לרגע הזה: התותחנים השיגו הערב (ראשון) את ניצחונם הראשון בליגה על מנצ'סטר סיטי מאז דצמבר 2015, והוא היה מתוק במיוחד. הסטת כדור של נתן אקה לבעיטה של גבריאל מרטינלי הכניעה את אדרסון בדקה ה-86, והלונדונים עקפו את האלופה עם 0:1 בדרך לפסגת הפרמיירליג - אותה הם חולקים עם היריבה העירונית טוטנהאם.

ארסנל כבר התרגלה לאוויר פסגות כשהוליכה את הטבלה ברוב העונה שעברה, אך כזכור בליץ של הסיטיזנס בחצי השני של העונה, כולל שני ניצחונות על הקבוצה של מיקל ארטטה, סידרו לה אליפות חמישית בשש השנים האחרונות. ב"דיילי מייל" הרגישו שמדובר לא בעוד ניצחון, אלא בשורה של ממש עבור ארסנל: "היא כבר הייתה קרובה להכתרה, אבל היא ידעה שכדי להגשים את החלום היא תצטרך בשלב כלשהו לנצח את מנצ'סטר סיטי. זה הרגיש כאילו רק כאשר הקבוצה תפרוץ את המחסום הפסיכולוגי הזה היא תהיה מוכנה לזכות שוב באליפות".

המאמן מיקל ארטטה אמר בסיום: "אני כל כך גאה, ידענו שנצטרך לסבול וזה מה שהיה, ההרגשה היא של ניצחון גדול. סיטי גורמת לך להרבה בעיות". בוקאיו סאקה החמיץ את המפגש ובכך נקטע הרצף שלו שעמד על 87 משחקים רצופים שלא מפספס בפרמיירליג - הרצף הפעיל הארוך ביותר בליגה - וארטטה אישר כי הוא לא יחבור לנבחרת אנגליה בחלון הקרוב.

בפינת הפיקנטריה, הפעם האחרונה שבה היה 0:0 במחצית של משחק ליגה בין שתי הקבוצות הייתה באפריל 2012. המפגש אז הסתיים ב-0:1 לתותחנים משער בדקה ה-87, כמעט בדיוק כמו היום, כאשר מי שכבש אז את שער הניצחון היה ארטטה.

מיקל ארטטה, מאמן ארסנל. רויטרס
"ארסנל שברה מחסום פסיכולוגי". ארטטה/רויטרס

מן העבר השני, מנצ'סטר סיטי סופגת הפסד ליגה שני ברציפות לראשונה מאז דצמבר 2018. זהו היה המשחק השלישי והאחרון שבו רודרי ריצה את עונש ההרחקה שלו, ואחרי שההפסד האחרון הצטרף לאלה מול ניוקאסל בגביע הליגה ו-וולבס בליגה שגם מהם הקשר נעדר, פפ גווארדיולה הודה: "זה נתון שאנחנו לא יכולים להתכחש אליו".

ברנרדו סילבה הוסיף על כך ואמר: "זו מכה, אבל זו עדיין ההתחלה, סיום העונה עוד רחוק. הרגשנו שהמשחק היה קשה עבור שתי הקבוצות, שתיהן היו קשוחות ומאורגנות, זו לא התוצאה שרצינו. אנחנו צריכים להיות יותר אינטנסיביים במשחק הלחץ, נתנו להם יותר מדי זמן לחשוב".

מעבר לרודרי הקישור של סיטי נאלץ להסתדר ללא קווין דה בראונה הפצוע ממחזור הפתיחה, וב"סקיי" תוהים: "אולי ההפסדים האלו מעידים על כך שסיטי יותר פגיעה מבשנים קודמות".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

צפו בריאיון של אנקטייה לשליח ספורט1

חלוץ ארסנל אדי אנקטייה בריאיון לשליח ספורט1/ספורט

בסיום המשחק שוחח חלוץ ארסנל אדי אנקטייה עם שליח ספורט1 לאנגליה, ניב דברת: "אמרנו שאנחנו רוצים להיות הכי טובים ומן הסתם סיטי היא אחת הקבוצות הטובות ביותר. כולנו נלחמנו קשה, עשינו את העבודה ונתנו הכל עבור הניצחון, שמחים שהשגנו את התוצאה הזו".

עד כמה סיטי נראתה פגיעה? "אנחנו תמיד סומכים על האיכות שיש לנו ומתמקדים בעיקר בעצמנו, על הדרכים בהם אנחנו יוכלים לפגוע ביריבה. אני חושב שזיהינו את הבעיות שלהם היטב היום, הם לא הגיעו להרבה מצבים, ניצלנו את החוזקות שלנו כשהגיע הרגע".

הסיכוי לזכות באליפות אחרי 20 שנה: "אנחנו רק מנסים להמשיך להיבנות, מול הקהל הביתי אנחנו תמיד מנסים לתת את המיטב, הרגשנו את האהבה שלהם והצחלנו לגמול להם היום".

מירוץ האליפות פתוח מבשנים קודמות? "כולם נלחמים וכלן התשפרו, אנחנו מאמינים בעצמנו. צריכים להמשיך לדחוף קדימה ולהשתפר, ולהמשיך לחשוב כל פעם רק על המשחק הבא".

על ההיעדרות היום של בוקאיו סאקה: "דברים כאלה קורים, שחקנים יפספסו משחקים. בוקאיו נהדר אבל כולם נתנו את החלק שלהם. לא משנה מי בסגל, תמיד צריך להיות מוכנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully