וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בעידן גווארדיולה: ארסנל ניצחה 0:1 את מנצ'סטר סיטי

אחרי 12 ניצחונות רצופים, האלופה נכנעה בפרמיירליג לתותחנים שנצמדו לטוטנהאם בפסגה. מרטינלי חזר מפציעה והכריע (86), הסיטיזנס עם שלושה הפסדים רצופים במסגרות המקומיות

תקציר: ארסנל - מנצ'סטר סיטי 0:1/ספורט1

בפעם הראשונה בעידן פפ גווארדיולה, מנצ'סטר סיטי הפסידה הערב (ראשון) לארסנל במסגרת הפרמיירליג. האלופה ספרה 12 ניצחונות רצופים על התותחנים במסגרת זו, אך הפעם הלונדונים יצאו עם ידם על העליונה לראשונה מאז דצמבר 2015 בזכות שער ניצחון של גבריאל מרטינלי בדקה ה-86.

המארחת התבשרה ברגע האחרון כי תיאלץ להסתדר ללא בוקאיו סאקה, שלא הספיק להחלים מהפציעה שספג בליגת האלופות בשלישי האחרון. מנצ'סטר סיטי קיוותה לנצל זאת ולהעניש פתיחה, אך לא הספיקה לנצל את ההזדמנויות שאליהן הגיעה במחצית הראשונה.

בניגוד לסאקה שכאמור לא היה כשיר, גבריאל מרטינלי חזר מפציעה והוא בסופו של דבר היה גם זה שהכריע. הברזילאי נכנס כמחליף בהפסקה, ולאחר מחצית שנייה חלשה שבה הקצב דעך, בעט למסגרת מחוץ לרחבה והכדור פגע בנתן אקה בדרך לרשת של אדרסון. בזכות הניצחון ארסנל נצמדה ליריבתה העירונית טוטנהאם בפסגת הטבלה, מנצ'סטר סיטי ירדה למקום השלישי והיא עם הפסד שלישי ברציפות במסגרות המקומיות.

בפינת הפיקנטריה, הפעם האחרונה שבה היה 0:0 במחצית של משחק ליגה בין שתי הקבוצות הייתה באפריל 2012. המפגש אז הסתיים ב-0:1 לתותחנים משער בדקה ה-87, כמעט בדיוק כמו היום, כאשר מי שכבש אז את שער הניצחון היה מאמן ארסנל כיום מיקל ארטטה.

גבריאל מרטינלי, שחקן ארסנל חוגג. רויטרס
שברו את הרצף העגום. שחקני ארסנל חוגגים/רויטרס
ארלינג הולאנד, שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
סיטי יוצאת לפגרה כשהיא לא בפסגה. הולאנד/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 4: הזדמנות כפולה ומסוכנת של סיטי. דקלן רייס הכפיל מקו השער ניסיון של יושקו גברדיול, נתן אקה קיבל את הכדור ברחבה ובעט מעל המסגרת.

דקה 17: דויד ראיה הסתבך עם החזרת כדור רעה לעברו, ניסיון ההרחק של השוער פגע בחוליאן אלברס והכדור פספס במעט את המסגרת.

דקה 26: מצב אמיתי ראשון של ארסנל, כאשר אדי אנקטייה ניסה למצוא את הפינה הרחוקה של אדרסון ללא הצלחה.

דקה 29: מתאו קובאצ'יץ' עם עבירה קשה על מרטין אודגור. ה-VAR בחן כרטיס אדום ישיר לקרואטי, אך בסופו של דבר הקשר ספג רק צהוב.

דקה 86: גול! גבריאל מרטינלי שנכנס במחצית קיבל כדור מקאי האברץ על סף הרחבה, שלח בעיטה למסגרת שפגעה בנתן אקה והוסטה לרשת. 0:1 לארסנל.

בסוף השבוע הבא הליגות באירופה ייצאו לפגרת נבחרות. הפרמיירליג תחזור לפעילות ב-21 באוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully