וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעזוע בקפריסין מהרצח של ליאור אסולין: "רק רצה לחגוג יום הולדת"

באי השכן נזכרו בתקופה הקצרה של החלוץ במדי אפולון לימסול ב-2008 ודיווחו על "החדשות המצערות מישראל", כאשר "מתקפת הטרור הרצחנית לא פסחה גם על עולם הספורט"

ההבטחה של ליאור אסולין לריאיון: ההודעה האחרונה/מערכת וואלה! ספורט

גם בקפריסין התייחסו היום (ראשון) להירצחו של ליאור אסולין, שנפל קורבן למתקפה הרצחנית במסיבה שנערכה ברעים. כדורגלן העבר הגיע כדי לחגוג את יום הולדתו ה-43, אבל כמו מבלים רבים אחרים מצא את מותו כשנורה על ידי המחבלים שהקיפו את העיר שבו התקיימה המסיבה.

אסולין שיחק באי השכן ב-2008, אז כבש שער אחד בשמונה הופעות במדי אפולון לימסול, אליה הצטרף לחצי עונה כמושאל מהפועל תל אביב. לאחר מכן שב לישראל וחתם במכבי פתח תקוה.

ב-sportime הציגו תמונה של אסולין במדי אפולון וכתבו: "צער פשט בקרב מועדון אפולון עם היוודע דבר הירצחו של שחקן הקבוצה לשעבר ליאור אסולין".

באתר "פילניוז" כתבו: "חדשות עצובות מישראל". הקפריסאים ציינו כי "הוא נורה למוות בהתקפת הטרור של חמאס כאשר חגג את יום הולדתו בליל שישי".

ב-24sports דיווחו על "חדשות לא נעימות המגיעות מישראל" ותיארו את המקרה. הם הדגישו כי "המתקפה האלימה של חמאס לא פסחה גם על עולם הספורט".

ב-cyprusnews נכתב כי "אסולין בסך הכול רצה לחגוג את יום הולדתו במסיבה, ומצא את מותו".

בניגוד לכלי התקשורת השונים, המועדון עצמו עדיין לא פרסם הודעה רשמית בעניין.

עוד בוואלה!

"בשבוע הבא נדבר, בעזרת השם": ההודעה האחרונה המצמררת מליאור אסולין

לכתבה המלאה

אסולין בן ה-43 שיחק שנים ארוכות בליגת העל ובליגה הלאומית והבקיע שערים רבים. בשיאו נחשב לאחד החלוצים הטובים בישראל. אסולין החל את דרכו במכבי הרצליה, במדיה כיכב במשך חמש שנים, ולאחר מכן עבר למכבי פתח תקוה, בני סכנין (איתה רשם את הישג השיא בקריירה - זכייה בגביע המדינה), בית"ר ירושלים, בני יהודה, הפועל תל אביב, אפולון לימסול, הפועל באר שבע, הפועל רמת גן, הפועל ראשון לציון, שתי קדנציות נוספות בהפועל פתח תקוה וגם בהפועל אשקלון ובקבוצות מליגות נמוכות יותר.

כזכור, אשתקד השתחרר אסולין ממאסר שנמשך כשמונה חודשים בכלא מעשיהו. אסולין זכה לקיצור בעונש המקורי (19 חודשים) בשל עמידתו בסעיפי התנהגות טובה. היום זוהתה גופתו בסמוך לגבול. יהי זכרו ברוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully