וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבל כבד בכדורגל הישראלי: ליאור אסולין בין הנרצחים במתקפה ברעים

הכדורגל הישראלי מרכין ראש: שחקן העבר שהיה אחד החלוצים הבולטים בענף בתחילת המילניום ושיחק במדי בית"ר ירושלים והפועל תל אביב, נרצח במסיבה אליה הגיע כדי לחגוג את יום הולדתו ה-43

בוידאו: הלווייתו של הנרצח בפיגוע בתל אביב, חן אמיר בקיבוץ רעים,/אבי רוקח

אבל כבד בכדורגל הישראלי: ליאור אסולין, אחד החלוצים הבולטים בענף בעשור הראשון של המילניום, זוהה היום (ראשון) כאחד הנרצחים במתקפת הטרור של מחבלי חמאס. אסולין נכח במסיבה ברעים בה חגג את יום הולדתו ה-43, שחל ביום שישי. כמו עשרות מבלים אחרים, גם אסולין מצא את מותו כשנורה על ידי המחבלים שהקיפו את היער שבו התקיימה המסיבה.

מטעם המשפחה נמסר: "בצער רב וביגון קודר אנו מודיעים על מותו של שחקן הכדורגל לשעבר ליאור אסולין במתקפת המחבלים אתמול ברעים. על מועד ההלוויה תבוא הודעה".

מבני יהודה שאת מדיה לבש אסולין בעבר נמסר: "מועדון הכדורגל בני יהודה תל אביב משתתף בצער המשפחה על מות יקירה - שחקן העבר, ליאור אסולין שנרצח על ידי מחבלים מתועבים. ליאור לבש את המדים הכתומים ואף כבש 13 שערים בעונת המשחקים 2006/7. הוא יישאר תמיד חלק ממשפחת בני יהודה תל אביב".

ליאור אסולין שחקן הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
קריירה עשירה ומרשימה - וסוף טרגי. ליאור אסולין/ברני ארדוב

אסולין בן ה-43 שיחק שנים ארוכות בליגת העל ובליגה הלאומית והבקיע שערים רבים. בשיאו נחשב לאחד החלוצים הטובים בישראל. אסולין החל את דרכו במכבי הרצליה, במדיה כיכב במשך חמש שנים, ולאחר מכן עבר למכבי פתח תקוה, בני סכנין (איתה רשם את הישג השיא בקריירה - זכייה בגביע המדינה), בית"ר ירושלים, בני יהודה, הפועל תל אביב, אפולון לימסול, הפועל באר שבע, הפועל רמת גן, הפועל ראשון לציון, שתי קדנציות נוספות בהפועל פתח תקוה וגם בהפועל אשקלון ובקבוצות מליגות נמוכות יותר.

כזכור, אשתקד השתחרר אסולין ממאסר שנמשך כשמונה חודשים בכלא מעשיהו. אסולין זכה לקיצור בעונש המקורי (19 חודשים) בשל עמידתו בסעיפי התנהגות טובה. היום זוהתה גופתו בסמוך לגבול. יהי זכרו ברוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully