וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן הביסה את פרייבורג, אבל לברקוזן שמרה על הפסגה

צמד לקומאן ושיא למולר ב-0:3 של האלופה בבית, המוליכה ניצחה באותה תוצאה את קלן כשהופמן כבש מחזור שלישי ברציפות

תקציר: ר.ב. לייפציג - באיירן מינכן 2:2/ספורט1

המחזור השביעי בבונדסליגה מגיע לסיומו הערב (ראשון) עם שלושה משחקים: האלופה באיירן מינכן השיגה ניצחון ביתי על פרייבורג, אבל עוד קודם לכן הבטיחה באייר לברקוזן שבוע נוסף בפסגת הטבלה כשהביסה בביתה את פ.צ. קלן. איינטרכט פרנקפורט נעלה את המחזור עם 0:2 ביתי על העולה היידנהיים.

שחקן באיירן מינכן לירוי סאנה. רויטרס
סאנה השתתף בניצחון החד צדדי של באיירן מינכן/רויטרס

באיירן מינכן - פרייבורג 0:3

אחרי התיקו הביתי נגד ר.ב. לייפציג, הבווארים חזרו לנצח בליגה והשלימו משחק עשירי רצוף ללא הפסד בכל המסגרות, כשהם מנצחים שמונה מתוכם. הפער מהמקום הראשון נותר על שתי נקודות. קינגסלי קומאן חגג צמד (12, 85) והארי קיין בישל בפעם הרביעית העונה ללירוי סאנה (25), שכבש את השער השני ומצא את הרשת מחזור שלישי ברציפות - זו הפעם השלישית ששחקן הכנף רושם רצף כזה בקריירה, כשהראשונה הייתה בשאלקה ב-2015 והשנייה גם כן בבאיירן, ב-2022. תומאס מולר, שפתח ובישל את השער הראשון, השתווה למנואל נוייר עם 322 ניצחונות בונדסליגה בקריירה, וכעת השניים מובילים יחד את טבלת כל הזמנים במפעל. פרייבורג, שחזרה להפסיד אחרי שצברה ארבע נקודות בשני המחזורים הקודמים, נותרה ללא ניצחון ב-24 ביקוריה אצל באיירן בליגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן באייר לברקוזן יונאס הופמן חוגג עם אלכס גרימאלדו. רויטרס
שער במשחק ליגה שלישי ברציפות. הופמאן/רויטרס
שחקני באייר לברקוזן חוגגים. רויטרס
שבוע נוסף בפסגה. לברקוזן/רויטרס

באייר לברקוזן - קלן 0:3

הקבוצה של צ'אבי אלונסו ממשיכה להרשים, ואחרי שבעה מחזורים המעידה היחידה שלה היא אותו 2:2 מול באיירן מינכן בחוץ. בדקה ה-22 יונאס הופמן הפך לראשון שמכניע את נועלת הטבלה עם שער במשחק ליגה שלישי ברציפות, וכעבור עשר דקות המגן ההולנדי ג'רמי פרימפונג הכפיל את התוצאה. ויקטור בוניפייס הלוהט סגר סיפור בדקה ה-67. המאמן הספרדי והשחקנים שלו מסיימים מחזור נוסף בפסגה, זאת לאחר ששטוטגרט המפתיעה ודורטמונד עקפו אותם זמנית בשבת.

איינטרכט פרנקפורט - היידנהיים 0:2
לפרנקפורט: הוגו לארסון (39), אנסגר קנאוף (72)

בדומה לשאר הליגות באירופה, גם הליגה הגרמנית תצא הערב לפגרת הנבחרות והיא תשוב ב-20 באוקטובר כאשר בורוסיה דורטמונד תארח את ורדר ברמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully