וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאפולי ספגה עוד שלישייה ביתית והפסידה, ניצחונות לרומא ולאציו

פיורנטינה חגגה 1:3 על האלופה ועלתה למקום הרביעי, בעוד החבורה של מוריניו הביסה 1:4 את קליארי ויריבתה העירונית ניצחה 2:3 את אטאלנטה

תיקתקנו, 6.10/ספורט1

חמשת המשחקים האחרונים במחזור השמיני באיטליה נערכו היום (ראשון), כשבמוקד עוד הפסד ביתי של האלופה נאפולי - הפעם 3:1 לפיורנטינה שעלתה למקום הרביעי. מוקדם יותר, לאציו קטעה רצף שלילי עם ניצחון על אטאלנטה ולאחר מכן יריבתה העירונית רומא הביסה בחוץ 1:4 את קליארי.

ג'אקומו בונבנטורה שחקן פיורנטינה חוגג שער. Francesco Pecoraro, GettyImages
הקשר הכי פורה באיטליה כרגע. ג'אקומו בונבנטורה/GettyImages, Francesco Pecoraro

נאפולי - פיורנטינה 3:1

חמישה ימים אחרי ה-3:2 המלהיב והמתסכל מול ריאל מדריד בליגת האלופות, נאפולי שוב ספגה שלישייה בביתה והפסידה, והיא נמצאת כבר במרחק שבע נקודות מהמוליכה מילאן. יוסיפ ברקאלו הקרואטי כבש מזווית קשה בין רגליו של אלכס מרט בדקה השביעית, ויקטור אוסימן חזר לבעוט פנדלים והשווה מהנקודה הלבנה בתוספת הזמן של המחצית, אבל ג'אקומו בונבנטורה החזיר את היתרון בדקה ה-63 והפך לקשר שמעורב בהכי הרבה שערים העונה בליגה (ארבעה כיבושים ושני בישולים). המחליף ניקו גונסאלס חתם במתפרצת בתוספת הזמן ופיורנטינה התקדמה למקום הרביעי בזכות 13 נקודות מ-15 האחרונות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מתיאס וסינו חוגג שער של לאציו. Paolo Bruno, GettyImages
שער הניצחון. וסינו חוגג/GettyImages, Paolo Bruno

לאציו - אטאלנטה 2:3

שישה משחקי בית רצופים, מאז ה-15 בינואר 2017, קיימה לאציו נגד אטאלנטה מבלי שהיא מצליחה לנצח. נדמה היה שהשביעי בדרך כשסגנית אלופת הסרייה A שמטה יתרון כפול, אלא ששער מאוחר של מתיאס וסינו האורוגוואי העניק לנשרים ניצחון שלישי העונה, שמשפר מעט את פתיחת העונה המאכזבת. שארל דה קטלארה הבלגי כבש לשערו הוא (5) והעלה את המארחת ליתרון, לפני שטאטי קסטז'אנוס, שהצטרף בקיץ מג'ירונה הספרדית, הבקיע את שערו הראשון במדי לאציו והכפיל (11). אדרסון (33) וסיאד קולאשינץ (63) מחקו את הפיגור והשאירו לאטאלנטה תקווה לנקודה אחת לפחות, אלא שקסטז'אנוס הוסיף בישול לווסינו (83) שהכריע את ההתמודדות.

רומלו לוקאקו, שחקן רומא חוגג. Enrico Locci, GettyImages
רומא עם ניצחון חוץ ראשון. לוקאקו/GettyImages, Enrico Locci

קליארי - רומא 4:1

הלחץ על ז'וזה מוריניו היה גדול בעקבות הפתיחה הרעה לעונה, אך מפלס הלחץ ירד באופן זמני עם ניצחון ליגה שני ברציפות וראשון העונה מחוץ לאולימפיקו. במפגש מול קלאודיו ראניירי, בעצמו מאמן רומא לשעבר, הג'אלורוסי לא ריחמו. חוסם עוואר הבקיע בדקה ה-19 ורומלו לוקאקו הכפיל כעבור דקה בלבד. אנדראה בלוטי הצטרף לרשימת הכובשים בדקה ה-51 ולוקאקו השלים צמד שמונה דקות לאחר מכן. נהיטן נאנדס צימק עם פנדל בדקה ה-87, אך ספק אם זה ינחם את ראניירי שיוצא לפער כשהוא במקום האחרון ועדיין ללא ניצחון.

משחקים נוספים

מונצה - סלרניטנה 0:3

למונצה: אנדראה קולפאני (9), סמואל ויניאטו (18), מתאו פסינה (82, פנדל).

פרוזינונה - ורונה 1:2

לפרוזינונה: ריינייר (45+1), מתיאס סולה (66). לוורונה: מילאן ג'וריץ' (94).

יתר תוצאות המחזור השמיני:

אמפולי - אודינזה 0:0
לצ'ה - ססואולו 1:1
אינטר - בולוניה 2:2
יובנטוס - טורינו 0:2
גנואה - מילאן 1:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully