וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל המצב: צוות האימון של מכבי תל אביב עוזב את ישראל

7.10.2023 / 23:23

לאחר שהמועדון פרסם כי יאפשר לזרים לעזוב, הם המריאו ומאוחר יותר צוות האימון הגיע לנתב"ג ומתעתד לטוס לאתונה ומשם לאנגליה, אירלנד וארה"ב. לא ברור מתי יחזרו

דו"צ תא"ל דניאל הגרי בהצהרה: זה לא מבצע - זו מלחמה 7.10.2023/אתר צה"ל

בעקבות המצב בדרום, שחקניה הזרים של מכבי תל אביב עזבו את ישראל והלילה גם צוות האימון של הקבוצה עלה על מטוס. הצוות, בראשות המאמן רובי קין, קיבל במהלך היום אישור לעזוב ועלה על טיסה לאתונה, ממנה ימשיכו למדינותיהם - אנגליה, אירלנד וארה"ב. יש לציין כי הצוות היה אמור לעזוב בכל מקרה בהמשך השבוע בשל פגרת הנבחרות, אולם בגלל המצב במועדון קיבלו החלטה להטיסם כבר הלילה.

כזכור, מוקדם יותר היום אישרו הקבוצות בליגת העל לשחקנים הזרים לעזוב את הארץ. כלל הזרים של הפועל תל אביב המריאו בחזרה למדינותיהם, כשגם במכבי חיפה, מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים החליטו לאשר זאת לאלו שיהיו מעוניינים.

פיליפ הדסון, האנליסט של המועדון, פרסם פוסט באינסטגרם ובו כתב "זה היה יום מאתגר, בלשון המעטה. תשמרו על עצמכם" וחתם "מכבי".

פרסום אינסטגרם של פיליפ הדסון, האנליסט של מכבי תל אביב. רשתות חברתיות,
פרסום אינסטגרם של פיליפ הדסון, האנליסט של מכבי תל אביב/רשתות חברתיות

הקבוצה שבה, כזכור, מבלגיה אור ליום שישי לאחר ההפסד 2:0 לגנט במסגרת הקונפרנס ליג והתכוננה למשחק הליגה מחר (ראשון) נגד הפועל ירושלים. המשחק המתוכנן בוטל יחד עם שאר משחקי המחזור, וזמן קצר לאחר מכן הודיעו הקבוצות לזרים דרק לוקאסן, אנריק סאבוריט, איבן מאסון, מילסון, אורלנדו מוסקרה וקיקו בונדוסו כי הם רשאים להמריא למדינותיהם עד שהמצב יירגע. שחקניה הזרים של הקבוצה המריאו היום מישראל, יוריס ואן אובריים יטוס להולנד ביום שני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully