וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזרים בכדורגל עוזבים את הארץ, בכדורסל מוציאים מטוס ליוון

עודכן לאחרונה: 7.10.2023 / 21:09

כל הזרים של הפועל תל אביב ימריאו לחו"ל בעקבות תחילת הלחימה, גם במכבי חיפה, מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים נתנו לכך אישור ומנהלת הליגה בכדורסל תטיס זרים ליוון, אך הרוב בחר להישאר. ברק אברמוב תורם 20 חדרי אירוח בת"א עבור משפחות בעוטף עזה, משה חוגג מארח אצלו

תקציר: מכבי חיפה - פנאתינייקוס 0:0/ספורט1

ההידרדרות במצב הביטחוני, על רקע הלחימה בעזה, ממשיכה לתת את אותותיה מאז מתקפת הפתע שספגה ישראל הבוקר (שבת): השחקנים הזרים מתחילים לעזוב את הארץ. כלל הזרים של הפועל תל אביב בכדורגל ימריאו בחזרה למדינותיהם, כשגם במכבי חיפה, מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים החליטו לאשר זאת לאלו שיהיו מעוניינים.

בהפועל חדרה הקפטן מנשה זלקה גוייס למילואים. ארון ליה איסקה וסמי בורארד ימריאו לטורקיה וטוני גומש יטוס מחר בבוקר לפורטוגל לקראת צמד משחקי ידידות של נבחרת גינאה-ביסאו. יתר הזרים בשלב זה נשארים בישראל.

במנהלת הליגה בכדורסל יוציאו הערב או מחר בבוקר מטוס מיוחד לכדורסלנים שמעוניינים לעזוב את ישראל באופן מיידי, והם יועברו ליוון. למרות ההצעה, רוב הזרים העדיף להישאר בישראל ורק בודדים ימריאו. הפועל ירושלים הודיעה: "בעוד שעה קלה ימריאו השחקנים הזרים והצוות המקצועי לאתונה. השחקנים הישראלים נשארים בארץ לבקשתם וישהו לצד משפחותיהם. הערכה מחודשת של המצב תתבצע בהתאם להתפתחויות. נקווה לימים שקטים".

שחקני הפועל באר שבע הזרים, בני משפחותיהם והמאמנים הזרים העובדים יצאו בצהריים לאילת. מהמועדון המסר: "אנו מודים לכולם על הדאגה וההצעות הנרחבות לעזרה. מודים למועדון הכדורסל הפועל 'יוסי אברהמי' אילת, ומלון Play אילת על ההרתמות והסיוע".

פרד פריידיי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
הזרים קיבלו אישור לעזוב. חלוץ בית"ר ירושלים פרד פריידיי/ברני ארדוב

במקביל, בית"ר ירושלים הודיעה כי הבעלים ברק אברמוב תורם 20 חדרי אירוח בתל אביב עבור משפחות בעוטף עזה. משפחות המעוניינות יכולות ליצור קשר עם המועדון בכל רשת חברתית או עם דובר המועדון אסף נחום.

גם מי שקדם לאברמוב בתפקיד, משה חוגג, הודיע ברשת שהוא יכול לארח עד 10 אנשים אצלו בבית ועוד 10 משפחות בבתי מלון בתל אביב על חשבונו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully