וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו אוואט קרא לתרום לתושבי הדרום: "מתחייב להכפיל את הסכום"

שוער נבחרת ישראל לשעבר פנה לעוקביו בטוויטר: "אחינו בדרום עוברים טרור מפלצתי משעות הבוקר. פגעו בנו קשות, אבל לא יורידו אותנו על הברכיים"

מבלים בורחים ממחבלים שנכנסו מעזה למסיבת טבע 07.10.23/ספק: תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ספורטאי ישראל ממשיכים להגיב להתרחשויות הקשות מאז שעות הבוקר (שבת) אז הופתעה המדינה במתקפת טרור מצד מחבלים שנכנסו מרצועת עזה וגבו את חייהם של מאות אזרחים.

דודו אוואט, שוער נבחרת ישראל בעבר שעשה קריירה מפוארת בליגה הספרדית אחרי שזכה באליפויות בארץ עם הפועל חיפה ומכבי חיפה, משמש כיום פרשן ופאנליסט בתכניות שונות, והערב פנה לעוקביו בטוויטר וביקש לתרום למען תושבי הדרום.

"תושבי הדרום לא יצעדו לבד!", צייץ אוואט. "מהבוקר דמעות שוטפות אותי ואת כל מדינת ישראל, הלב צועק מול האסון הגדול והזוועות שהביאו עלינו חיות האדם המקוללים לעד. אנחנו חזקים מהם וטובים מאד. אני קורא לכולכם חברים, יהודים יקרים וכל אוהבי ישראל, להצטרף אליי ולפעול יחד לגיוס תרומות, ולעזור לאחינו בדרום שעוברים טרור מפלצתי משעות הבוקר.

עוד בוואלה!

אוהדי סלטיק תמכו בחמאס, ניר ביטון: "שטופי מוח, תתביישו"

לכתבה המלאה

"לצד פגיעות קשות בנפש, יש גם פגיעות רבות ברכוש בתים רבים נשרפו ונהרסו על ידי המחבלים. אני מתחייב שכל סכום שיתרם - אני אכפיל את הסכום. כל מי שרוצה להיות שותף ולקחת חלק בגיוס תרומות, ומעוניין בחיבורים למען המטרה, מוזמן להגיב כאן או לפנות אליי בפרטי. פגעו בנו קשות, אבל לעולם לא יורידו אותנו על הברכיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully