וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו ספר בחרדה: "לא חשבתי שאפשר לחיות כך"

שחקן הפועל באר שבע לתקשורת הרומנית אחרי המתקפה מעזה: "אני בוכה ופוחד מאוד. התעוררנו לאזעקות". זובאס: "טיסה אחת בוטלה, מקווה להמריא הערב עם המשפחה". מאמן הכושר של הפועל תל אביב: "רק רוצה לחזור הביתה". שוער בית"ר סילבה: "מכינים הכל כדי לצאת מכאן בהקדם"

פצועים מפונים לבית החולים סורוקה. 7 באוקטובר 2023/שלומי הלר

שחקנה הרומני של הפועל באר שבע, אנטוניו ספר, התראיין לכלי התקשורת בארצו אחרי מתקפת הפתע מרצועת עזה על ישראל החל מהבוקר (שבת). "אני בוכה, לא חשבתי שאפשר לחיות כך. אישרו לי לחזור הביתה, אני מקווה שהכל יסתיים במהרה. עכשיו צריך להירגע, אני חושב שישראל הגיבה ואני מתפלל שאף אחד לא ייפגע", אמר.

"המצב לא טוב, לא ציפינו לזה. יש כל מיני טרוריסטים שחדרו לערים. 2500 טילים נורו", סיפר השחקן, שהביע חרדה קשה מהמצב הביטחוני: "הכל התחיל ב-6:00 בבוקר, התעוררנו והחלו אזעקות. הכל מאוד מוזר, אני במקלט עם חלק מהשכנים שלי. אני אוהב את באר שבע. פחדתי מאוד, יצאתי למרפסת".

אנטוניו ספר הפועל באר שבע. ברני ארדוב
מתפלל. אנטוניו ספר/ברני ארדוב

אמיליוס זובאס, שוערה של הפועל תל אביב, מחכה לצאת מהארץ וסיפר לתקשורת בליטא: "המועדון מיד קנה לנו כרטיס, אבל חברת וויזאייר ביטלה את הטיסות. קנו לנו כרטיסים לחברה אחרת דרך ורשה ואני מקווה שנטוס הערב על המשפחה". זובאס בן ה-33 בכל מקרה אמור היה לטוס כדי להצטרף לנבחרת ליטא לקראת המשחקים מול הונגריה ובולגריה במוקדמות היורו".

מאורו סנגוארה, מאמן הכושר של הפועל תל אביב, התראיין בספרד ל"רלבו" ואמר: "הדבר היחיד שאני רוצה הוא לחזור הביתה. אני רוצה להיות שקט ובטוח עם המשפחה שלי עד שהכול ייפתר".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מיגל סילבה שוער בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
נס על נפשו. מיגל סילבה/ברני ארדוב

השוער הפורטוגלי של בית"ר ירושלים מיגל סילבה סיפר ל"רנאסנסה" ממולדתו שאביו טייל בגינה עם ילדיו כשנשמעו האזעקות: "מיד התקשרתי ואמרתי לו 'חזור הביתה מהר'. מאז אנחנו נעולים בבית עם חלונות סגורים, הכל סגור. כרגע אנחנו מכינים הכל כדי לצאת מכאן מהר ככל האפשר".

כידוע, קבוצות ליגת העל בכדורגל ובכדורסל החליטו לאפשר לשחקנים הזרים לעזוב בעקבות פרוץ מבצע "חרבות ברזל", כאשר משרד הספורט הודיע שכלל האירועים מבוטלים עד להודעה חדשה ואופ"א תצטרך להכריע בנוגע למשחק של נבחרת ישראל נגד שוויץ במוקדמות היורו ביום חמישי הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully