וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגו מוטרד מהעומס, באר שבע במשחק ראשון: "זו חידה איך נחזור"

עודכן לאחרונה: 2.12.2023 / 21:43

מאמן מכבי חיפה לקראת המפגש: "יש לנו תשעה משחקים ב-30 יום, לא יודע אם היה דבר כזה בישראל". האדומים מהצד השני "מתניעים מחדש כשחיפה כבר רצה" (ראשון, 20:30)

מחזור 6הסתיים03/12/2023
מכבי חיפה
  • דוד (90)
0
    הפועל באר שבע
    תקציר: מכבי חיפה - ראן 3:0/ספורט1

    מכבי חיפה

    אחרי משחק ה"בית" מול ראן בהונגריה, ולפני המפגש אצל ויאריאל ברביעי, מכבי חיפה תארח את הפועל באר שבע למפגש הראשון ביניהן העונה (ראשון, 20:30). בהיעדרו של שואו הפצוע, קיימת התלבטות בין מחמוד ג'אבר לגוני נאור או האם לפתוח עם ליאור רפאלוב בקישור התקפי יותר, אך נראה כי יהיה מרכז שדה מעובה יותר הפעם ועלי מוחמד לא יישאר לבד. עילאי חג'ג' מתחרה עם דין דוד על העמדה בצד שמאל של ההתקפה. לורנצו שימיץ' ימלא את מקומו של שון גולדברג שלא יהיה בסגל.

    המאמן מסאי דגו אמר: "זה משחק מאוד קשה מול יריבה שכמונו רוצה להתקרב לחלק העליון. אנחנו באים ממשחק קשה באירופה וחוזרים לליגה שזה באמת הלחם שלנו, צריכים לעשות הכל כדי להשאיר את הנקודות בסמי עופר".

    דגו הוסיף על המשמעות של משחקים ביתיים בימי המלחמה: "משחק הבית האחרון היה מול פנאתינייקוס עם 30 אלף ירוקים. זה עוד שחקן על המגרש, לנו זה מאוד קשה אבל זה המצב. מכבי חיפה מול הפועל באר שבע זה לא עוד משחק בכדורגל הישראלי, אבל מול יציעים ריקים זה לא כיף ולא פשוט". על התקופה העמוסה אמר דגו: "שיחקנו בחמישי, מחר, רביעי בספרד, ראשון מול בית"ר ירושלים ואז יוצאים ליוון. יש לנו 9 משחקים ב-30 יום, לא יודע אם היה דבר כזה בישראל. נשתמש בכולם, אני מאמין פה בכל שחקן".

    השוער שריף כיוף הוסיף: "משחק לא פשוט בכלל, במיוחד בתקופה שהיא קצת עמוסה. אנחנו יודעים שהפועל באר שבע קבוצה חזקה ושזה המשחק הראשון שלה מתחילת המלחמה, אנחנו באים ממוקדים ורוצים לנצח".

    מסאי דגו מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
    העומס משפיע. דגו/מאור אלקסלסי

    הפועל באר שבע

    התלבטות גדולה בהפועל באר שבע באשר לכמה עמדות לקראת משחק החזרה לליגת העל מחר בחוץ מול מכבי חיפה. במהלך התקופה הארוכה בה לא שיחקו כדורגל בארץ החלימו הפצועים של הקבוצה וביניהם השוער אופיר מרציאנו, וכעת יצטרך אליניב ברדה לחשוב היטב אילו שחקנים הוא מעלה בהרכב. במשחק האחרון לפני השבת השחורה ניצחה הפועל באר שבע את הפועל ירושלים כשניב אליאסי מציג יכולת טובה בשער בדרך לניצחון חלק. ההערכה היא שברדה יחזור למרציאנו מחר אבל הדברים טרם נסגרו סופית.

    התלבטות נוספת היא בין איאד אבו עביד למריאנו באריירו בעמדת הבלם שליד מיגל ויטור. גם בקישור ובהתקפה יש שלל אפשרויות לאיוש העמדות ורק אחרי האימון המסכם היום יהיה למאמן הפועל באר שבע כיוון יותר מדויק.

    מה שמטריד את הפועל באר שבע לקראת מחר זו העובדה שרק באימונים האחרונים הקבוצה מתאמנת בסגל מלא אחרי שכל הזרים חזרו. דבר נוסף אותו מזכירים במועדון הם משחקי האימון הלא טובים שהיו להפועל באר שבע בפגרה הארוכה. "מכבי חיפה רצה ומשחקת בחודש האחרון ואנחנו מתניעים הכל מחדש וזו חידה גדולה איך נחזור לליגה", אמרו הבוקר במועדון.

    כך או אחרת, מדובר כידוע באחד ממשחקי החוץ הקשים בליגה, אבל כשאין קהל ביציעים וכשמכבי חיפה מגיעה אחרי משחק גרוע באירופה ושבוע קשה בשל פרשת השלט, בהפועל באר שבע יכוונו לניצחון על מנת לא לאבד עוד נקודות. כזכור לפני הפגרה איבדה הקבוצה נקודות בהפסד להפועל פתח תקווה ובשתי תוצאות התיקו מול בני ריינה והפועל תל אביב.

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

    בשיתוף חברת גליל
    שוער הפועל באר שבע אופיר מרציאנו. אודי ציטיאט
    חוזר לשער? מרציאנו/אודי ציטיאט

    טריוויה

    * המאזן בין הקבוצות בליגת העל בשנות ה-2000 עומד על 10:33 למכבי חיפה בניצחונות (כולל שלושה על האפס בשלושת משחקי הבית האחרונים) ועוד 12 תוצאות תיקו. במפגש האחרון ניצחה כזכור הפועל באר שבע 1:2 משער של מריאנו באריירו בדקה ה-96, לפני המהומה הגדולה בטרנר. גם אז השופט היה רועי ריינשרייבר.

    * גם לפני תשע שנים נפגשו השתיים במחזור השישי, ואז הפועל באר שבע ניצחה 0:2 בווסרמיל. השריד היחיד מאותו משחק הוא רועי גורדנה, שקבע אז את תוצאת הסיום עם טיל לחיבורים, אחרי שער ראשון של שלומי ארבייטמן. מאמנו אליניב ברדה החמיץ אז פנדל.

    * מכבי חיפה, שהייתה קבוצת הבית הטובה בליגה בעונה שעברה ושמטה רק שתי נקודות, השוותה את המאזן הזה עם איבוד שתי נקודות כבר במשחק הביתי הראשון העונה (1:1 מול בני סכנין).

    * הפועל באר שבע, שהייתה קבוצת החוץ הטובה בליגה בעונה שעברה, עדיין לא ניצחה כאורחת העונה בחמישה משחקים בכל המסגרות: תיקו והפסד באירופה, הפסד בגביע הטוטו ותיקו והפסד בליגה.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: רועי ריינשרייבר
    אצטדיון: חיפה

    משחקי המחזור הבא:

    שלישי, 19:00: מכבי פתח תקוה - מכבי נתניה
    שלישי, 19:00: הפועל חדרה - מכבי בני ריינה
    שלישי, 19:45: הפועל חיפה - הפועל פתח תקוה (ספורט3)
    שלישי, 20:00: מ.ס. אשדוד - הפועל תל אביב (ספורט4)

    רביעי, 19:45: הפועל באר שבע - בני סכנין (ספורט2)
    רביעי, 20:00: בית"ר ירושלים - הפועל ירושלים (ספורט4)

    10 בינואר, רביעי, 20:30: מכבי תל אביב - מכבי חיפה

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully