וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקנג'י, שאקירי והחלוץ שהכניע את חיפה: סגל שוויץ למפגש בישראל

מוליכת הבית הישראלי תגיע לבלומפילד בחמישי עם ג'אקה, אוקפור ואיטן, שכבש גם מול הירוקים וגם נגד גלזר בכוכב האדום במדי יאנג בויז

תיקתקנו, 6.10/ספורט1

נבחרת שוויץ אמנם מתקשה יותר ממה שציפתה במוקדמות היורו עם תוצאות תיקו מול רומניה וקוסובו, אך היא עדיין מוליכה את הבית הישראלי עם 14 נקודות אחרי שישה מחזורים. לקראת המפגש בחמישי הבא (21:45) בבלומפילד מול נבחרת ישראל, בדומה לנבחרת של אלון חזן גם השוויצרים פרסמו היום (שישי) את הסגל המלא לחלון.

השמות הוותיקים המוכרים לנו מטורנירים קודמים כמו ג'רדאן שאקירי, גרניט ג'אקה ויאן זומר עדיין כאן, כמו גם מנואל אקנג'י שממשיך להרשים גם בעונתו השנייה תחת פפ גווארדיולה במנצ'סטר סיטי. בסגל של מוראט יאקין נכללו גם שני שחקני יאנג בויז, שעבורם תהיה זו חזרה מהירה לישראל אחרי המפגש הכפול מול מכבי חיפה בפלייאוף ליגת האלופות.

מדובר בשחקן ההגנה אוליסס גרסיה ובחלוץ סדריק איטן, שכבש ב-0:3 על הירוקים בגומלין בברן שהבטיח לאלופת שוויץ את המקום בשלב הבתים של ליגת האלופות. איטן גם הכניע השבוע בפנדל את עומרי גלזר במפגש מול הכוכב האדום בלגרד בליגת האלופות, והוא ינסה לעשות זאת שוב גם ביום חמישי.

זקי אמדוני שכבש צמד ב-0:3 על ישראל במרץ נכלל בסגל, ולצידו גם רובן ורגאס שהבקיע גם הוא באותו המשחק. שמות בכירים נוספים בסגל הם פביאן שאר, ריקרדו רודריגס, נואה אוקפור ורמו פרוילר.

הסגל המלא של שוויץ

לאחר המשחק מול ישראל, שוויץ תארח ביום ראשון (15.10) את בלארוס. בחודש נובמבר היא תחתום את הקמפיין בבית נגד קוסובו ובבוקרשט מול רומניה במחזור הסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully