וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתן פלג זומן לסגל נבחרת גואטמלה, הנרי ואקה בבוליביה

מגן הפועל פתח תקוה ימריא אחרי המפגש מול בית"ר ירושלים לצמד המשחקים בליגת האומות של צפון ומרכז אמריקה. קשר בני ריינה יקח חלק במוקדמות המונדיאל בדרום אמריקה

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל פתח תקוה 0:2/ספורט1

מתן פלג, מגנה הימני של הפועל פתח תקוה, זומן לסגל נבחרת גואטמלה לקראת משחקיה בליגת האומות של צפון ומרכז אמריקה בפגרת הנבחרות הקרובה. השחקן ימריא מישראל למדינת הולדתו אחרי המשחק של המלאבסים מול בית"ר ירושלים מחר (שבת, 20:00, ספורט4). גואטמלה תפגוש את טרינידד וטובגו ב-14.10 וכעבור ארבעה ימים את פנמה.

עבור פלג בן ה-29 מדובר בזימון ראשון לנבחרת גוואטמלה מאז נובמבר, כך שהוא נעדר מהמדים הלאומיים במשך קרוב לשנה. לפלג יש שש הופעות במדים הלאומיים, כאשר פרט לאותה הופעה בנובמבר 2022 כולם היו בין יוני ליולי 2021.

המגן נעדר מהסגל של גוואטמלה בחלון הנבחרות בחודש שעבר בשל פציעה, שהשביתה אותו גם ממחזור הפתיחה בליגת העל. מאז הוא הספיק לערוך שלוש הופעות בליגה כמחליף במדי המלאבסים, כאשר בשני המשחקים האחרונים הועדף עליו בעמדה רועי אלימלך שהושאל ממכבי חיפה.

הנרי ואקה שחקן מכבי בני ריינה. מאור אלקסלסי
בסגל של בוליביה. ואקה/מאור אלקסלסי

שחקן נוסף מליגת העל שיחצה את האוקיאנוס האטלנטי בפגרת הנבחרות הוא הנרי ואקה. קשרה של בני ריינה זומן לסגל של נבחרת בוליביה, שתפגוש את אקוודור ופרגוואי במוקדמות המונדיאל בדרום אמריקה. בוליביה החלה את הקמפיין עם תבוסות 5:1 לברזיל ו-3:0 לארגנטינה, ותנסה להשיג נקודות ראשונות בחלון הנוכחי מול יריבות נוחות יותר.

לוואקה יש 18 הופעות ושער אחד במדי נבחרת בוליביה, כאשר הופעתו האחרונה הייתה בנובמבר שעבר במשחק ידידות מול פרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully