וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קטסטרופה בתל אביב, ההגנה של פרטיזן בלגרד מלאה בחורים"

בסרביה סיכמו את ההפסד למכבי ת"א: "בלי הגנה אי אפשר לנצח ביורוליג, בראון הפחיד אותם". אוברדוביץ': "נתנו להם לרוץ, אני צריך להבין מה קרה"

תיקתקנו, 6.10/ספורט1

מכבי תל אביב פתחה בסטייל את עונת היורוליג עם 81:96 על פרטיזן בלגרד בהיכל ביד אליהו, ואפילו עודד קטש הודה כי לא האמין שבלי ווייד בולדווין הקבוצה שלו תנצח בצורה כה משכנעת. בצד השני באופן טבעי התחושות הפוכות לחלוטין, כאשר פרטיזן עדיין ללא ניצחון בהיכל מאז אותה סדרת פלייאוף מפורסמת ב-2010.

בתקשורת הסרבית סיכמו את ה"קטסטרופה בתל אביב" והחמיאו ללורנזו בראון שלהט עם 22 נקודות, רובן במחצית הראשונה. "הוא היה בלתי ניתן לעצירה, הוא היה מלא ביחטון וזה התפשט לעבר השחקנים האחרים. הוא הפחיד את כל שחקני פרטיזן, פרט לאלכסה אברמוביץ'".

ב"ז'ורנל" הוסיפו כי "ההגנה של פרטיזן הייתה מלאת חורים. מתחת לסל לא היו את העוצמות מהעונה שעברה והחיסרון של מתיאס לסור הורגש". ב"מונדו" גם כן שמו דגש על הצד ההגנתי ואמרו: "בלי הגנה אי אפשר לנצח. לספוג קרוב ל-100 נקודות? ככה לא תנצח משחקים ביורוליג".

שחקן פרטיזן בלגרד קווין פאנטר מול שחקן מכבי תל אביב ג'ייק כהן. ברני ארדוב
פרטיזן נעלמה בתל אביב. פאנטר מול ג'ייק כהן/ברני ארדוב

המאמן ז'ליקו אוברדוביץ' גנב כהרגלו את ההצגה במהלך המשחק, כאשר באחד מפסקי הזמן צעק על שחקניו כי הם "כמו שחקני תיאטרון בעוד ששחקני מכבי תל אביב משחקים כמו כדורסלנים". לאחר המשחק אמר המאמן הוותיק: "נתנו למכבי לרוץ ולקלוע נקודות קלות, לא הצלחנו להאט את הריבאונדים שלהם בהתקפה. האווירה בהיכל הייתה נהדרת, יכולים רק לברך אותם על הופעה טובה מאוד".

"הייתה לנו תוכנית,שזה יפה, אבל בפועל זה שונה. הם צברו הרבה ביטחון, ניסינו להגיב אבל באופן כללי שיחקנו רע", סיכם אוברדוביץ', "כשזה קורה זה עניין של המאמן, אז אני צריך להבין מה קרה. היינו מאוד רעים בהגנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully