וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "יש תמימות דעים שצריך לצרף שחקן בשל פציעת בולדווין"

5.10.2023 / 23:13

מאמן מכבי תל אביב הודה אחרי פרטיזן: "עובדים על שמות אחרים". על המשחק המצוין: "לא חשבתי שננצח כך". מחמאות לבלאט, ריברו וקליבלנד

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 5.10/ספורט1

מכבי תל אביב הגיעה הערב (חמישי) למחזור הפתיחה של היורוליג עם המון חששות. היכולת לא הייתה מספיק משכנעת במשחקי ההכנה, ההפסד להפועל ירושלים בגמר גביע ווינר לא סייע לכך והפציעה של ווייד בולדווין שמה אותה עם הגב לקיר, עד שהגיע המשחק עצמו. הצהובים התפוצצו עם תצוגה נהדרת בכיכובו של לורנזו בראון (22 נק' ו-8 אס') ופתחו עם ניצחון 81:96 על פרטיזן בלגרד של ז'ליקו אוברדוביץ' את הקמפיין האירופי.

עודד קטש אחרי ניצחון הבכורה: "נכנסו כבר מהרבע הראשון לקצב שאנחנו אוהבים. חצי ראשון התקפי מדהים. אני שמח. בחצי השני ההגנות היו יותר משמעותיות. הייתי צריך לחלק את הדקות, אנחנו עוד קצרים בגארדים. האם חשבתי שננצח ככה? אני מודה שלא".

"המשכיות מתבטאת בהרבה דברים. כאשר מגיעים עם תוכנית משחק זה חיבור רגיל יותר. להוסיף 4 שחקנים זה גם משמעותי. בולדווין? צריך לראות מה יהיה איתו. אין לנו אינטרס ליצור עמימות. לא יודע אם נביא עוד שחקן, נדע טוב יותר עוד כמה ימים מה המצב שלו. עובדים על שמות אחרים. אני חושב שאנחנו צריכים עוד שחקן עם הפציעה של ווייד, יש תמימות דעים על כך".

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש לצד תמיר בלאט. ברני ארדוב
מרוצה, אך חושב שצריך עוד חיזוק עם הפציעה של בולדווין. קטש/ברני ארדוב

במסיבת העיתונאים הוסיף קטש: "במיוחד אחרי שאיבדנו את ווייד, זו התחלה נהדרת בשבילנו. התקפית לורנזו דחף אותנו בדקות הראשונות לקצב שהיינו צריכים. מחצית ראשונה נהדרת. שיחקנו נגד קבוצה מוכשרת מאוד, אני מאוד שמח על איך ששיחקנו. נצמדנו לתוכנית המשחק, אני גאה בשחקנים, הנענו את הכדור, היה לנו 31 אסיסטים, ניצחנו בריבאנדים, אני שמח מאוד אבל יש לנו דברים לשפר. לא הייתי רץ להסיק מסקנות, אני עדיין מאמן וקצת פרנואיד.

"אני חייב לתת קרדיט לקהל על האווירה המהפנטת, גם השחקנים וגם הצוות התגעגענו לאווירה הזאת. כל זה בזכותם ובשבילם. אני אף פעם לא אגיד שפציעה של ווייד תגרום לי להרגיש טוב. חששתי מאוד מעבר לאובדן של שחקן משמעותי בשבילנו, בשלב הזה של העונה שהשחקנים לא בשיא הכושר שלהם. שמח שהגבנו כמו שהגבנו. כל שבוע ווינר היה מוזר ולא לפי התוכניות".

על הבכורה הטובה של תמיר בלאט במדים הצהובים ביורוליג אמר המאמן שנחשב מקורב לו מאוד: "זאת עונה שלישית שלו ביורוליג, הוא שיחק ככה, מכיר את האינטנסיביות. להגיע לקבוצה בישראל, למכבי תל אביב, זה מרגש עבורו. אפשר היה להרגיש עליו שהוא מתרגש. אנחנו סומכים עליו וקיבלנו ממנו היום מנהיגות, הביא לידי ביטוי את היכולות היוצאות דופן שלו".

על הספתח החיובי של חסיאל ריברו: "הוא שחקן שמביא מעט דברים אחרים ממה שהתרגלנו. בדקות שהיינו תקועים התקפית הוא עזר לנו, הוא מביא לנו עוד מימד, הוא שחקן קשוח וזה חשוב לנו. כשיעבור זמן, נדע להשתמש בו יותר. אנטוניוס קליבלנד הוא אחד השחקנים שיש לנו הזדמנות להפוך לקבוצה הרבה יותר טובה בזכותו. הרמה שהוא מציג נותנת סיבות לאופטימיות לעתיד".

על מצבו של בולדווין: "כמובן שיש לי חששות למצב של וויד, אני מתפלל שזה לא חמור מדי. נצטרך לחכות לתשובה של הרופאים. נהיה חכמים בעוד שבוע או עשרה ימים. בסיטואציה שנוצרה, אנחנו נצטרך להביא עוד שחקן, כי לוח המשחקים שלנו בחודש הקרוב מטורף, ואנחנו קצרים בגארדים. לפעמים יש תגובות שרשרת. זה לפעמים הופך את הכל ליותר מאתגר, דומה למה שעשינו עם ג'יילן אדאמס בשנה שעברה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מאמן פרטיזן בלגרד ז'ליקו אוברדוביץ'. ברני ארדוב
מאמן פרטיזן בלגרד ז'ליקו אוברדוביץ'/ברני ארדוב

המאמן המפסיד ז'ליקו אוברדוביץ' סיכם: "אני צריך לברך את מכבי כי הם שיחקו משחק טוב מאוד. היה לנו תוכנית איך לשחק היום, כשמדברים על תוכניות זה הכל טוב, אבל התמונה הכללית שונה לחלוטין. לא רצינו שמכבי ירוצו, ובמחצית הראשונה הכל היה פתוח, הם ניצחו 7:18 באסיסטים במחצית הזאת. הגבנו קצת במחצית השנייה, אבל בכללי שיחקנו רע. וכשאתה משחק רע זה עניין של המאמן, צריך לראות מה קרה. אווירה נהדרת כרגיל כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully