וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מודה: "ספגנו שער אומלל שאסור לקבל ברמות האלה"

הצהובים "שיחקו רע ולא מצאו פתרונות" ב-2:0 לגנט, דוידזאדה פגש את האקסית: "ידענו לאיזה מגרש הגענו, צריך ללמוד מזה"

תקציר, קונפרנס ליג: גנט - מכבי תל אביב 0:2/ספורט1

מכבי תל אביב נחתה לפנות בוקר (שישי) בישראל אחרי שחזרה מבלגיה עם הפסד 2:0 לגנט במחזור השני של שלב הבתים בקונפרנס ליג. זה היה הפסד ראשון העונה לצהובים בכל המסגרות, אחרי משחק בינוני מאוד של הקבוצה. השחקנים והצוות המקצועי יהנו היום מיום חופשי ובשבת תערוך הקבוצה אימון לקראת משחק הליגה נגד הפועל ירושלים שייערך ביום ראשון בטדי (20:00, ספורט2).

השחקנים של רובי קין נראו רע במחצית הראשונה, לא איימו על השער ונכנעו לשער של הבלגים אחרי רפיון בהגנה. בחצי השני נראתה הקבוצה מעט טוב יותר עם מספר איומים לכיוון השער, אך יותר מדי שחקנים היו מתחת לרמתם הרגילה. למעשה למעט השוער רועי משפתי שהציג יכולת טובה ובמספר הצלות מנע הפסד גבוה יותר, קשה לציין מישהו שהתבלט. בסופו של דבר, סיימו הצהובים את המשחק בלי לכבוש וכעת הם מדורגים במקום השלישי בבית אחרי שני מחזורים של שלב הבתים.

שחקן גנט, צויושי ווטנאבה מול שחקן מכבי תל אביב, ערן זהבי. KURT DESPLENTER, GettyImages
צעד אחד מאחורי גנט. זהבי מול ווטנאבה/GettyImages, KURT DESPLENTER

"שיחקנו רע מאוד בחצי הראשון, עשינו יותר מדי טעויות,, הודה גורם בקבוצה בסיום המשחק, "לא היינו מספיק אגרסיביים ואיבדנו המון כדורים. ספגנו שער ממש אומלל מבחינתנו שער שאסור לספוג ברמות האלה. בחצי השני השתפרנו וזה נראה מעט טוב יותר, אבל עדיין לא מספיק כדי לנצח קבוצה כמו גנט. השער השני למעשה גמר אותנו. שיחקנו מול קבוצה פיזית ואגרסיבית ולא ידענו למצוא פתרונות. איבדנו יותר מדי כדורים וזה משהו שאסור לעשות כשאתה במשחק חוץ ברמות האלה. המשחק הזה כבר מאחורינו ועכשיו צריך להתמקד במשחק מול הפועל ירושלים בעוד יומיים".

המגן אופיר דוידזאדה, שנכנס כמחליף בדקה ה-75 והיה מעורב במהלך שבסיומו נשרק פנדל לטובת הבלגים, אמר לאחר המשחק: "אני חושב שבמחצית שנייה היה יותר טוב. מחצית ראשונה היה לנו קשה להיכנס לקצב. היו לנו כמה התקפות מסוכנות שהיינו יכולים לעשות מהן יותר, אבל כן זה מאכזב. גנט קבצה טובה, ידענו לאיזה אצטדיון אנחנו מגיעים. אנחנו צריכים ללמוד מהרמה הזאת ולהמשיך קדימה".

על החזרה שלו למשחק מול המועדון בו שיחק בעבר הוסיף המגן: "לא שיחקתי הרבה, אבל כן תמיד כיף לחזור לזכרונות מהעבר שלך ככדורגלן. זה מועדון שהוא באמת בין הטובים בבלגיה. אני חושב שהבית הזה ילך מאוד צמוד, אנחנו צריכים להיות מרוכזים. זה בית שאנחנו צריכים לעלות ממנו, אנחנו יודעים את זה וזו המטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully