וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטנהאם הודיעה: מנור סולומון נותח בשל הפציעה במיניסקוס

כוכב נבחרת ישראל יתחיל בקרוב בהליך השיקום שלו, לאחר שנותח זו שנה שנייה ברציפות. באנגליה ניתחו: "מכה גדולה לטוטנהאם"

צפו בתקציר: טוטנהאם גברה על ליברפול 1:2 משער עצמי דרמטי בדקה ה-96/ספורט1

טוטנהאם אישרה הערב (חמישי) כי מנור סולומון סובל מפגיעת מיניסקוס בברכו הימנית, לאחר שנפגע באימון אמש. הכוכב הישראלי עבר ניתוח, זו שנה שנייה ברציפות, ויתחיל בהליך השיקום שלו בקרוב. לפי הערכות, סולומון ייעדר כשלושה חודשים מהמגרשים.

כזכור, סולומון חווה פציעה די קשה בברכו גם בפתיחת העונה הקודמת באוגוסט, יומיים לאחר שעלה כמחליף להופעת הבכורה בפולהאם נגד ליברפול במחזור הפתיחה. הוא נעדר לתקופה ארוכה וחזר רק לחלק השני של העונה בתחילת ינואר אחרי חמישה חודשים של שיקום.

"זו מכה גדולה לטוטנהאם, שכבר חסרה את ברנון ג'ונסון ואת איבן פרישיץ' שסיים את העונה", ניתח כתב "אתלטיק" צ'רלי אקלשייר. "סולומון התחיל בצורה מעודדת את הקריירה שלו בספרס, עם שני בישולים. הוא המשיך בקצב נגד שפילד יונייטד ועלה כמחליף מול ארסנל וליברפול. נגד לוטון, אלא אם בריאן חיל יהיה כשיר, האופציות ההתקפיות העיקריות על הספסל של טוטנהאם יהיו אלחו וליס בן ה-20 וג'יימי דונלי בן ה-18, שטרם שיחק בקבוצה הבוגרת".

סולומון יחמיץ כמובן את המשחקים הקרובים של נבחרת ישראל מול שוויץ (12.10) וקוסובו (15.10) בקמפיין מוקדמות יורו 2024, וככל הנראה גם את משחקי הנעילה של הקמפיין מול רומניה (18.11) ואנדורה (21.11).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully