וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאנגה יפתח לצד חוגי בסכנין, נתניה תחזור לרביעיית הגנה

עודכן לאחרונה: 6.10.2023 / 14:05

סכנין יודעת שרק ניצחון ישכיח את הצרות: "ניצחון חשוב הרבה יותר אחרי הורדת הנקודה". גלאבוב יחזור לסגל אחרי שלושה משחקים, התלבטות בנוגע לזר שיישאר בחוץ (שבת, 19:45, ספורט1)

מחזור 6הסתיים02/12/2023
בני סכנין
  • אבוחצירה (85)
1:1
  • (20) אזולאי
מכבי נתניה
תקציר ניצחונה של מכבי נתניה 0:3 על בני סכנין בגביע הטוטו/ספורט1

בני סכנין

אחרי התבוסה למכבי פתח תקווה והורדת הנקודה, בבני סכנין יודעים שרק ניצחון ישכיח מעט את הצרות. אחרי ימים של חוסר ודאות בקבוצה קיבלו את האישור וסכנין תארח את המשחק באצטדיון דוחא הביתי: "זה קריטי עבורנו", אמר שחקן בקבוצה, "אנחנו צריכים את הקהל שלנו שידחוף אותנו, כי ניצחון במשחק הזה הוא דבר חשוב הרבה יותר אחרי הורדת הנקודה". דור חוגי ימשיך בחוד כאשר גם רנגלו ינגה יפתח בסכנין.

מתנאל טדסה, דור חוגי, אדריאן פאון שחקני בני סכנין חוגגים. דני מרון
רק ניצחון ישכיח שבוע מלא בצרות. שחקני בני סכנין/דני מרון

מכבי נתניה

מכבי נתניה תצא מחר (שבת, 19:45, ספורט1) למשחק חוץ נגד בני סכנין באצטדיון דוחא ותנסה לחזור למסלול הניצחונות אחרי ההפסד הביתי למכבי חיפה במחזור הקודם. התחושות במועדון במהלך השבוע לא היו טובות, הן בשל ההפסד והן בשל העובדה שעד כה צברה הקבוצה חמש נקודות בלבד מתוך 15 אפשריות.

כלקח ראשון מההפסד לחיפה, צפוי המאמן רן קוז'וך לחזור למערך של ארבעה שחקני הגנה. הבלם הבולגרי פלאמן גלאבוב צפוי לשוב לסגל וכנראה שגם יפתח בהרכב, אחרי שלושה משחקים בהם היה מחוץ לסגל בשל החלטת ההנהלה להלביש בכל משחק חמישה זרים בלבד. בצוות המקצועי מתלבטים רבות לגבי זהות הזר שלא יתלבש מחר ובהנחה שבוריס אנו וסטניסלב בילנקי הם באנקרים בהרכב, זהות הזר שלא יתלבש תבוא מבין נאסים אואמו, ראצ'יד צ'ירינו או איגור זלטאנוביץ'.

"ההפסד למכבי חיפה היה מאכזב מאוד, באנו במטרה לנצח וראו את זה לאורך כל המשחק", אמר המאמן קוז'וך לקראת המשחק מחר, "לא השכלנו לנצל את העובדה שהובלנו פעמיים כדי לנצח, וצריך ללמוד מהטעויות ולהמשיך הלאה".

על המפגש מול בני סכנין, אותה כבר פגשה נתניה בגביע הטוטו, הוסיף המאמן: "לא חושב שמשהו במשחק הקודם מול סכנין ישפיע על המשחק הזה. מסגרת שונה, בליגה, משחק בדוחא הוא תמיד קשה וצריך להחזיק אותו מההתחלה ועד הסוף. נצא לשם ונעשה את הכל כדי לחזור עם הנקודות".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
ראצ'יד צ'ירינו מכבי נתניה. ברני ארדוב
יישאר מחוץ לסגל? צ'ירינו/ברני ארדוב

טריוויה

* 41 מפגשים היו בין הקבוצות במסגרת ליגת העל, כשמכבי נתניה מובילה 6:15 בניצחונות ועוד 20 משחקים הסתיימו בתיקו (10 מהם ב-0:0).

* בני סכנין לא ניצחה את מכבי נתניה ב-13 מפגשי הליגה האחרונים, מאז ה-0:2 בחוץ בינואר 2016 (צמד של פיראס מוגרבי).

* בבית הרצף ארוך הרבה יותר. סכנין לא ניצחה את נתניה כמארחת מאז המפגש הראשון ביניהן בליגת העל, במשחק שנערך בעילוט והסתיים ב-1:2 בנובמבר 2003. היא אירחה מאז עוד 17 מפגשים, בהם רשמה שישה הפסדים ו-11 תוצאות תיקו.

* סלובודן דראפיץ' אימן 10 משחקים בליגת העל מול האקסית מכבי נתניה והפסיד רק פעמיים, כולל 1:0 בינואר 2011, בקדנציה הקודמת כמאמן סכנין. פרט לכך, יש לו שלושה ניצחונות וחמש תוצאות תיקו.

הרכבי הקבוצות

שופט: אוהד אסולין
אצטדיון: דוחא

משחקי המחזור השישי:

שבת, 18:00: הפועל תל אביב - הפועל חיפה (ספורט3)
שבת, 19:00: מכבי בני ריינה - מ.ס. אשדוד
שבת, 19:30: הפועל חדרה - מכבי פתח תקוה
שבת, 19:45: בני סכנין - מכבי נתניה (ספורט1)
שבת, 20:00: הפועל פתח תקוה - בית"ר ירושלים (ספורט4)

ראשון, 20:00: הפועל ירושלים - מכבי תל אביב (ספורט2)
ראשון, 20:30: מכבי חיפה - הפועל באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully