וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן בפסגה בזכות השוער ז'ירו, יובנטוס ניצחה בדרבי

החלוץ נכנס לשער לאחר הרחקת מניאן והציל בתוספת הזמן ב-0:1 על גנואה, פוליסיץ' הכריע (87). 0:2 לגברת הזקנה על טורינו, אינטר איבדה 0:2 וירדה למקום השני עם 2:2 מול בולוניה

תקציר הניצחון 0:4 של אינטר אצל סלרניטנה: לאוטרו מרטינס כבש רביעייה/ספורט1

המחזור השמיני בסרייה A האיטלקית נמשך היום (שבת) עם משחקים של כמה מה"גדולות" של ארץ המגף. אינטר עשתה זאת ראשונה בסן סירו והיא נפרדה ב-2:2 מאכזב מבולוניה, אותו ניצלה מילאן שטיפסה אל הפסגה בזכות 0:1 בדרמה בסיום בגנואה. יובנטוס צלחה עוד דרבי ביתי עם 0:2 על טורינו.

אוליבייה ז'ירו בשערה של מילאן עוצר את גאורגה פושקאש שחקן גנואה. רויטרס
לא היה מוכן לספוג. אוליבייה ז'ירו/רויטרס

גנואה - מילאן 1:0

מאז ה-5:1 שחטפה בדרבי, מילאן ספגה רק שער אחד בחמישה משחקים בכל המסגרות וגם הפעם שמרה על רשת נקייה, בזכות אוליבייה ז'ירו. כריסטיאן פוליסיץ' הבקיע את שער הניצחון בדקה ה-87, כשבתוספת הזמן הורחק השוער הצרפתי מייק מניאן בגלל עבירה מסוכנת ובלית ברירה נכנס אל בין הקורות בן ארצו ז'ירו שגם מנע שוויון וקיבל חיבוקים מחבריו בסיום. גם ג'וספ מרטינס, שוערה של גנואה, ראה אדום בדקה ה-13 של התוספת.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקן אינטר, לאוטרו מרטינס, כובש מול בולוניה. Marco Luzzani, GettyImages
לאוטרו שוב כבש, אבל הפעם זה לא הספיק לניצחון/GettyImages, Marco Luzzani

אינטר - בולוניה 2:2

בפעמיים האחרונות שאינטר אירחה את בולוניה התוצאה הייתה זהה: ניצחונות 1:6 מהדהדים. גם הפעם הייתה תחושה שזה הכיוון, אחרי שפרנצ'סקו אצ'רבי (11) ולאוטרו מרטינס (13) העלו את הנראזורי ל-0:2 מהיר, אבל בולוניה סירבה להיכנע וחזרה. ריקרדו אורסוליני צימק בפנדל (19) וג'ושוע זירקזה איזן בדקה ה-52. אינטר תקפה במטרה להחזיר לעצמה את היתרון, אבל לא הצליחה והסתפקה בנקודה.

ארקדיוש מיליק שחקן יובנטוס חוגג שער. רויטרס
נכנס כמחליף וכבש. ארקדיוש מיליק/רויטרס

יובנטוס - טורינו 0:2

הגברת הזקנה לא נחלה הפסד ביתי ב"דרבי דלה מולה" מאז 1995, והנתון הזה לא השתנה גם הפעם. אחרי מחצית ראשונה מאופסת ונטולת מצבים, ואניה מילינקוביץ'-סאביץ' יצא רע לכדור קרן וראה את פדריקו גאטי מעניש בדקה ה-47 עם שערו הראשון בקריירה בסרייה A. דושאן ולאחוביץ' שוב נעדר בגלל פציעת הגב, אבל ארקדיוש מיליק חזר לסגל, נכנס כמחליף ובדקה ה-62 נגח את השני אחרי עוד קרן של פיליפ קוסטיץ' ועוד טעות של השוער שהפעם יצא באיחור ואז טען לעבירה של מואיז קן שעמד בדרכו. משחק שלישי ללא ספיגה ליובנטוס שהתקדמה למקום השלישי, בעוד טורינו סופרת ארבעה משחקים ללא ניצחון ושלושה ללא שער.

ביום ראשון ייערך קרב צמרת בין נאפולי לפיורנטינה (21:45, ספורט1) ולפניו ינסו לאציו ורומא לשפר את פתיחת העונה המאכזבת למדי שרשמו עד כה, כאשר סגנית האלופה תארח את אטאלנטה והג'אלורוסי ייצאו לקליארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully