וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקטומיניי הפך עבור יונייטד עם צמד בתוספת הזמן, טוטנהאם בפסגה

הסקוטי מנע מבוכה נוספת וקבע 1:2 ביתי מול ברנטפורד בדקות 93 ו-97, ואן דה ון העניק לתרנגולים 0:1 בלוטון. רביעייה לצ'לסי

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר יונייטד 1:2 על ברנטפורד/ספורט1

המחזור השמיני בפרמיירליג התחיל היום (שבת) עם ניצחון החוץ של טוטנהאם 0:1 על לוטון, בדרך לפסגה לפחות עד המפגש המסקרן בין ארסנל למנצ'סטר סיטי בראשון. סקוט מקטומיניי הפך עבור מנצ'סטר יונייטד ל-1:2 על ברנטפורד עם צמד בתוספת הזמן ואילו צ'לסי חגגה רביעייה לרשת ברנלי. אברטון השיגה נקודות ראשונות העונה בבית וגם פולהאם במנצחות.

לוטון - טוטנהאם 1:0

שלושת המפגשים האחרונים בין הקבוצות במגרשה של לוטון (1989 עד 1992) הסתיימו ב-0:0, אבל הפעם נפל שער אחד שהספיק לטוטנהאם הבלתי מנוצחת כדי להעפיל לפחות זמנית למקום הראשון. אם לא מספיקה רשימת הפצועים הארוכה שאליה הצטרף השבוע מנור סולומון שייעדר לפחות שלושה חודשים, התרנגולים איבדו בתוספת הזמן של המחצית הראשונה את איב ביסומה בגלל צהוב שני. למרות זאת, הבלם מיקי ואן דה ון כבש שער בכורה בדקה ה-52, לאחר תרגיל קרן ופריצה יפה של ג'יימס מדיסון, והשוער האיטלקי גוליילמו ויקאריו מנע מלוטון להשוות.

שחקני טוטנהאם חוגגים עם מיקי ואן דה ון. רויטרס
שער בכורה במדי טוטנהאם. מיקי ואן דה ון/רויטרס

צפו בתקציר ניצחונה של טוטנהאם

תקציר ניצחונה של טוטנהאם 0:1 על לוטון/ספורט1

מנצ'סטר יונייטד - ברנטפורד 1:2

השדים האדומים היו על סף הפסד שישי בשמונת המשחקים האחרונים בכל המסגרות, אבל בתוספת הזמן הגיע סקוט מקטומיניי וכנראה הציל לאריק טן האח את המשרה. הקשר המחליף שכבש שני צמדים השנה במדי נבחרת סקוטלנד, נכנס רק בדקה ה-87 ומצא את הרשת שלוש פעמים. בדקה ה-90 השער שלו נפסל בסיוע ה-VAR, בדקה ה-93 הוא השתלט על כדור ברחבה והשווה בימין ואחרי עוד ארבע דקות המשיך נגיחה של הארי מגווייר עם הראש פנימה וסידר ניצחון יקר והרבה אוויר לנשימה. בדקה ה-26 ויקטור לינדלוף טעה והדני מתיאס ינסן הכניע את אנדרה אונאנה בכדור שטוח ודי חלש. ברנטפורד כאמור לא הצליחה לשמור על היתרון ונותרה עם ניצחון בודד העונה.

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים עם סקוט מקטומיניי. רויטרס
הציל את המאמן שלו. סקוט מקטומיניי עם החברים/רויטרס

ברנלי - צ'לסי 4:1

בניגוד ליונייטד, הבלוז מתאוששים והשיגו ניצחון שלישי רצוף בכל המסגרות. ווילסון אודובר בן ה-18 אמנם הפתיע עבור ברנלי עם שער בכורה בפרמיירליג, אבל שער עצמי של הבלם אמין אל דאחיל הוריד את הקבוצות בשוויון להפסקה, ולאחר מכן צ'לסי העבירה הילוך. קול פאלמר, שנרכש ממנצ'סטר סיטי לפני סיום חלון ההעברות, חגג את הראשון שלו עם פנדל בדקה ה-49, ראחים סטרלינג סיים מתפרצת עם שער משלו בדקה ה-65 ופאלמר בישל לניקו ג'קסון את הרביעי בדקה ה-73. ברנלי נותרה עם ארבע נקודות מתחת לקו האדום.

קול פאלמר שחקן צ'לסי חוגג שער. רויטרס
שער ראשון מאז המעבר. קול פאלמר/רויטרס

משחקים נוספים:

אברטון - בורנמות' 0:3
לאברטון: ג'יימס גארנר (8), ג'ק הריסון (37), עבדולאי דוקורה (61)

פולהאם - שפילד יונייטד 1:3
לפולהאם: בובי ריד-דה קורדובה (53), ווסלי פודרינגהאם (עצמי, 76), וויליאן (90+3). לשפילד יונייטד: אנטוני רובינסון (עצמי, 68)

קריסטל פאלאס - נוטינגהאם פורסט 0:0

צפו בתקציר ניצחונה של צ'לסי

תקציר ניצחונה של צ'לסי 1:4 על ברנלי/ספורט1

משחקי יום ראשון במחזור השמיני של הפרמיירליג

ברייטון - ליברפול
ווסטהאם - ניוקאסל
וולבס - אסטון וילה
ארסנל - מנצ'סטר סיטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully