וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציון משפיל לאמבפה, לואיס אנריקה חוטף: "מי באירופה משחק ככה?"

הכוכב וקולו מואני קיבלו ציון 2 על ה-4:1 בניוקאסל - הנמוך ביותר בקבוצה. ביקורת על פ.ס.ז' והמערך של המאמן: "נכשלו במבחן הראשון, אבודים וחסרי אונים"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.10/ספורט1

בצרפת לא ציפו ל"סטירת הלחי ההיסטורית" שספגה אמש (רביעי) פריז סן ז'רמן בליגת האלופות, כשהובסה 4:1 בידי ניוקאסל. עבור אלופת צרפת היה זה ההפסד הכי גבוה בשלב הבתים מאז ה-3:0 לצ'לסי ב-2004, והפעם הראשונה שהם סופגים רביעייה בבתים מאז 2001. אם לא די בכך, אז מדובר בהפסד הראשון של קבוצה צרפתית כלשהי השנה בשלב בתים של מפעל אירופי, והוא כאמור מגיע דווקא מספינת הדגל של הכדורגל הצרפתי.

מי שעמדו במוקד תשומת הלב היו קיליאן אמבפה ורנדל קולו מואני. בעיתון ה"לאקיפ" הידוע בשל הציונים שהוא מעניק לשחקנים אחרי משחקים, השניים קיבלו ציון משפיל של 2 בלבד מתוך 10 - הנמוך ביותר בקבוצה: "למרות הגישה ההתקפית של פ.ס.ז', אמבפה וקולו מואני לא עשו אפילו את ההבדל הכי קטן".

המאמן לואיס אנריקה החליט לעלות במערך נועז במיוחד, כשאמבפה וקולו מואני היו חצי מרביעיית התקפה שכללה גם את עוסמאן דמבלה וגונסאלו ראמוס. ווארן זאיר-אמרי הצעיר ומנואל אוגרטה נותרו לבד במרכז השדה במערך ה-4-2-4, והמגפייז הענישו בענק.

"רבים אמרו כי המשחק בניוקאסל הוא המבחן האמיתי הראשון של פ.ס.ז' תחת לואיס אנריקה. ובכן, הם לא טעו. הציון - נכשל", כתבו ב"לאקיפ". גם בתקשורת האנגלית שמחו לאידה של אלופת צרפת וב"דיילי מייל" לעגו: "אמבפה לא היה במשחק. לואיס אנריקה נראה אבוד וחסר אונים, בדיוק כמו כל אחד מהשחקנים שלו".

קיליאן אמבפה פריז סן ז'רמן מאוכזב. רויטרס
"לא היה במשחק". אמבפה/רויטרס

הספרדי דיבר לאחר ההפסד הכואב ואמר: "למה בחרתי במערך הזה? אני המאמן ואני צריך לקבוע. זה ערב קשה. אני לא חושב שהגיעה לנו תוצאה כזו אבל ניוקאסל הייתה כל כך יעילה. עשינו כמה טעויות וברמות האלה משלמים עליהן".

הפרשן דניאל ריולו נכנס במאמן ואמר: "כשבונים קבוצה מחדש צריך לתת זמן. אי אפשר לדמיין אותו עושה את זה שוב, איזו קבוצה באירופה משחקת במערך כזה? לא רק שהוא פתח כך, הוא גם לא ביצע התאמות כשהייתה לו את האפשרות. אני לא יכול לסבול 'גאונים' שאי אפשר להבין אותם".

בינתיים בתקשורת הצרפתית מצאו נחמה בדבר אחד - ה-0:0 בין דורטמונד למילאן במשחק המקביל, שהשאיר את פ.ס.ז' במקום השני בבית המוות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully