וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניוקאסל היממה עם 1:4 על פ.ס.ז', ברצלונה הכניעה את פורטו

אלמירון, ברן, לונגסטאף ושר הדהימו את אלופת צרפת. טורס החליף את לבנדובסקי שנפצע וסידר לצ'אבי 0:1 בדרגאו. 0:0 שני למילאן, הפעם אצל דורטמונד. ניצחון דרמטי ללאציו

המחזור השני של שלב הבתים בליגת האלופות נמשך הערב עם בתים ה'-ח', כשבמוקד: ניוקאסל חגגה עם 1:4 על פריז סן ז'רמן, בעוד מילאן סיימה שוב ב-0:0 הפעם אצל דורטמונד. ברצלונה גירדה 0:1 על פורטו ונותרה מושלמת אחרי הניצחון הקליל על אנטוורפן במחזור הפתיחה. לאציו ניצחה 1:2 דרמטי את סלטיק משער של פדרו עמוק בתוספת הזמן.

סלטיק - לאציו 2:1

מעמדו של מאוריציו סארי התערער עקב פתיחת העונה המסויטת באיטליה - לאציו סופרת ניצחון בודד בחמשת משחקיה האחרונים בכל המסגרות, אבל בליגת האלופות מצבה מצוין עם 4 נקודות שהושגו בתוספת הזמן. אחרי שהשוער סידר לה 1:1 דרמטי בתוספת הזמן מול פורטו, הפעם הגיבור היה פדרו, שעמוק בתוספת הזמן ובניגוד למהלך המשחק נגד את ה-1:2 של לאציו

פדרו לאציו. GettyImages
היה ווינר בברצלונה, עכשיו הוא מנצח משחקים ללאציו. פדרו/GettyImages

מהלך המשחק:

דקה 12: גול! סלטיק עלתה ליתרון מוקדם משער של קיוגו פורוהאשי היפני, שקיבל כדור עומק חכם מאוריילי וסיים התקפה מצוינת ברשת כדי לקבוע 0:1.

דקה 29: גול! מתיאס וסינו השווה ל-1:1 בסלטיק פארק עם נגיחה מקרוב כשהוא מנצל הדיפה לא טובה של ג'ו הארט.

דקה 90+6: גול! לא ייאמן, לאציו שסחטה נקודה בזכות שער של השוער בתוספת הזמן מול אתלטיקו, ניצחה את המשחק עם ה-1:2 בזכות שער של פדרו, שקיבל כדור מגנדוזי ונגח מקרוב פנימה.

רפאל לאאו מילאן לצד יוליאן ריירסון בורוסיה דורטמונד. רויטרס
מבחן מסקרן מול דורטמונד. לאאו/רויטרס

דורטמונד - מילאן 0:0

לאחר התבוסה המשפילה בדרבי וה-0:0 עם ניוקאסל בפתיחת שלב הבתים, יצאו הרוסונרי לסדרה של שלושה ניצחונות ליגה והגיעו למשחק הזה במצב רוח טוב, אבל שוב לא הצליחו להכניע את הגנה של היריבה. מילאן, שהגיעה עד חצי גמר המפעל בעונה שעברה, עם 2 נקודות בשני משחקים ותהיה חייבת לנצח את המשחק הבא שלה. הבעיה: הוא יהיה בחוץ נגד פ.ס.ז'. דורטמונד מנגד עם נקודה אחת והיא צריכה להשיג ניצחון בלתי צפוי כדי לעלות מבית המוות.

רפאל לאאו מילאן לצד יוליאן ריירסון בורוסיה דורטמונד. רויטרס
התקשה בגרמניה. לאאו/רויטרס
קיליאן אמבפה פריז סן ז'רמן מאוכזב. רויטרס
הלם מוחלט בניוקאסל. אמבפה/רויטרס

ניוקאסל - פריז סן ז'רמן 1:4

מה תגידו על ניוקאסל? הקבוצה מצפון מזרח אנגליה שחזרה למפעל היוקרתי אחרי עונה מצוינת בפרמיירליג אשתקד, הוכיחה שמקומה במפעל הזה לא מקרי. הקבוצה של אדי האו פשוט פירקה את אמבפה וחבריו עם הצגת כדורגל על המגרש והצגה גם ביציעים המפוצצים שסיפקו אווירה מחשמלת פשוט. אלמירון פתח את הסכר ואחריו הגיעו כובשים מפתיעים כמו ברן, לונגסטאף וגם שר הבלם שקינח אחרי שער מצמק של הרננדז. איזו הפתעה.

מיגל אלמירון חוגג יחד עם ברונו גימראייש ניוקאסל. רויטרס
איזה ניצחון גדול. אלמירון חוגג/רויטרס

מהלך המשחק:

דקה 17: גול! ניוקאסל עלתה ל-0:1 מפתיע משהו אחרי טעות קשה של מרקיניוס שהרחיק כדור רע מאוד. איסק השתלט על המתנה ובעט כדור שנהדף על ידי דונארומה, אבל היישר לאלמירון שמקרוב כבש והטריף את האצטדיון.

דקה 42: גול! ניוקאסל עלתה ל-0:2 מדהים על אלופת צרפת משער נגיחה של דן ברן, שקיבל הרמה מצד שמאל מגימראייש. השער הזה נבדק במשך דקות ארוכות בגלל ספק נבדל של המבשל, אבל אושר בסופו של דבר והקהל המקומי חגג בענק.

דקה 50: גול! ההשפלה של פריז נמשכה עם ה-0:3 של ניוקאסל ומי כבש? דווקא לונגסטאף הקשר ההגנתי, שהגיח מצד ימין ובעט כדור לא חזק שחמק מתחת לגופו של דונארומה.

דקה 56: גול! פריז סן ז'רמן השיגה שער מצמק מרגלו של לוקאס הרננדז, שקיבל הקפצה מזאיר-אמרי וירה מקרוב פנימה.

דקה 90: גול! פביאן שר הבלם של ניוקאסל קינח עם ה-1:4 בזכות בעיטה מסובבת יפה לפינה של דונארומה ההמום. איזו הצגה של המארחים.

פראן טורס ברצלונה. רויטרס
החליף את לבנדובסקי וכבש. פראן טורס/רויטרס

פורטו - ברצלונה 1:0

החדשות הטובות: ברצלונה שוב מנצחת, שומרת על מאזן מושלם והיא עם יותר מרגל וחצי בשמינית הגמר. החדשות הרעות: לבנדובסקי נפצע במשחק הזה והצטרף לדה יונג, פדרי וראפינייה ברשימת הפצועים ההולכת ומתארכת של צ'אבי, כשאנחנו פחות מחודש לקלאסיקו. פראן טורס, זה שהחליף את לבנדובסקי בדקה ה-34 הכריע עם שער מבישול של גונדואן. פורטו שיחקה טוב, ישבה על ברצלונה במחצית השנייה אבל לא מצאה את השוויון גם בגלל כמה הצלות של טר סטגן.

רוברט לבנדובסקי שחקן ברצלונה מוכשל על ידי דויד קארמו שחקן פורטו. רויטרס
פציעה מדאיגה לפני הקלאסיקו. לבנדובסקי/רויטרס

דקה 34: ברצלונה התקשתה להגיע למצבים ואחרי 34 דקות גם איבדה את ה-סקורר שלה רוברט לבנדובסקי, שנפגע מתיקול בקרסולו והוחלף על ידי פראן טורס. פציעה מדאיגה לפולני, פחות מחודש לפני הקלאסיקו.

דקה 45: גול! ברצלונה עלתה ל-0:1 ממש לפני השריקה למחצית. בארו מסר כדור ברשלנות לגונדואן, שמצא את פראן טורס והמחליף של לבנדובסקי בעט פנימה בקור רוח.

דקה 80: פורטו כבר קיבלה פנדל בגלל נגיעת יד של קאנסלו ברחבה, אבל אחרי צפייה ב -VAR השופט שינה את החלטתו בגלל נגיעת יד מוקדמת של אוסטקיו.

דקה 90+3: ברצלונה נותרה בעשרה שחקנים אחרי שגאבי תפס שחקן יריב וקיבל צהוב שני.

לאמין ימאל ברצלונה. רויטרס
הכי צעיר אי פעם שפותח בליגת האלופות. לאמין/רויטרס

המחזור השלישי בליגת האלופות ייצא לדרך ב-24 באוקטובר, אחרי פגרת הנבחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully