וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניוקאסל בעננים: "תשמרו את הכרטיס, צלמו את לוח התוצאות"

המגפייז אירחו משחק ליגת האלופות ראשון מזה 20 שנה ופירקו 1:4 את פ.ס.ז'. שחקן הבית לונגסטאף: "משפחתי תהיה גאה ושיכורה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.10/ספורט1

כשלאנס הפתיעה את ארסנל בשלישי בערב בליגת האלופות, בחשבון הטוויטר של הליגה הצרפתית צייצו כי ה"ליגה של האיכרים" שוב הרימה את ראשה. הצרפתים ניצלו את אותו ניצחון כדי להתנגח באנגלים על ההתנשאות על פני שאר הליגות, ואמש (רביעי) הנקמה הוגשה קרה.

במשחק ליגת האלופות הראשון בסט. ג'יימסס פארק מזה 20 שנה, ניוקאסל חגגה עם 1:4 בלתי נשכח על פריז סן ז'רמן בבית המוות. המגפייז עם רגע שהם יקחו איתם לעוד שנים ארוכות שנתיים בלבד אחרי רכישת המועדון על ידי הסעודים, ועוד מול יריבה שכידוע נמצאת בבעלות קטארית.

מיגל אלמירון הבקיע את ה-0:1 והפך לכובש הראשון של ניוקאסל באלופות מאז אלן שירר האגדי ב-2003. המגפייז מעולם לא הפסידו במפעל אחרי שעלו ל-0:1, ואתמול המאזן נשמר בדרך לניצחון הגבוה בתולדותיה בליגת האלופות.

ב"דיילי מייל" סיכמו ערב בלתי נשכח בצפון אנגליה וכתבו: "אולי בעתיד הערבים האלה יהפכו למשהו שגרתי, אבל אנחנו עדיין לא שם. זה היה ערב מיוחד. צריך לשמור את הכרטיס מהמשחק הזה, לקנות את חוברת המשחק ואולי גם לצלם את לוח התוצאות בדרך החוצה".

שון לונגסטאף ניוקאסל. GettyImages
"המשפחה שלי גאה ושיכורה". לונגסטאף/GettyImages

"זה ערב מדהים עבורינו", סיכם אדי האו, המאמן שמוביל את הפרויקט מאז הרכישה, "היו כל כך הרבה סיפורים במשחק הזה. אבל אני קודם כל מאושר בשביל כל מי שמחובר למועדון. פ.ס.ז' כל כך טובה, היינו צריכים להגן היטב ועשינו את זה".

"צריך אמונה בשביל לתת הופעה כזו", המשיך האו, "זה לא היה מושלם, אבל הגישה הייתה נהדרת. ידעתי שאם נוכל להפעיל את הקהל אז נקשה עליהם להיכנס לקצב. זה היה משחק של חתול ועכבר ולכל קבוצה היו את המצבים שלה, כבשנו בזמן הנכון".

שון לונגסטאף, שחקן הבית של המועדון שגם ידע ימים לא פשוטים עם קבוצת נעוריו, כבש את השער השלישי: "ידענו שעם האווירה הזו יהיה ערב מיוחד. המשפחה שלי תהיה גאה ושיכורה. הם לא יוצאים לבלות בימי רביעי בערב אבל הפעם זה עשוי לקרות".

  • עוד באותו נושא:
  • ניוקאסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully