וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ימאל הלך לשירותים וחבריו נותרו בחסרון מספרי: "אמרו שלא יחזור"

היהלום ששוב עשה היסטוריה חש ברע, ברצלונה הייתה תשע דקות בעשרה שחקנים עד שהוחלף ב-0:1 על פורטו. אופטימיות למרות הצליעה של לבנדובסקי

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.10/ספורט1

אחרי שנתיים שהוגרלה לבתים קשים בליגת האלופות והודחה כבר בשלב הבתים, נדמה ששום דבר לא יקח מברצלונה את הכרטיס חזרה לשמינית הגמר העונה. ההגרלה הדי נוחה סידרה לה מפגשים מול פורטו, שחטאר דונייצק ואנטוורפן, ואמש (רביעי) החבורה של צ'אבי ניצחה 0:1 במשחק שעל הנייר הוא המאתגר ביותר בבית - מול פורטו.

היכולת אמנם לא הייתה משכנעת במיוחד, אך בלם הקבוצה רונאלד אראוחו שהיה שותף להדחות משנים קודמות הודה: "צריך לשים דגש על כך שניצחנו, כי בשנים אחרות היינו מפסידים משחק כזה". המאמן צ'אבי סיכם את משחקו ה-100 בתפקיד ואמר: "המחצית הראשונה הייתה די טובה אבל בשנייה סבלנו, זה לא היה המשחק הטוב ביותר שלנו. לא אשתמש בזה כתירוץ, אבל השחקנים הטובים ביותר שלנו מבחינת החזקת כדור היו בבית פצועים".

אירוע חריג במיוחד התרחש במחצית השנייה מכיוונו של לאמין ימאל. ילד הפלא בן ה-16 הפך לשחקן הצעיר בהיסטוריה שפותח בהרכב בליגת האלופות, אך בין הדקות ה-71 ל-80 השאיר את קבוצתו בעשרה שחקנים משום שלא הרגיש טוב. "ימאל היה חולה", אמר צ'אבי, "ניצלתי הפסקה במשחק כדי להגיד לו להזדרז לשירותים. הוא הלך ואמרו לי שלא יוכל לחזור". הבלאוגרנה החזיקו מעמד באותן דקות בחיסרון מספרי, עד שנכנס במקומו מרכוס אלונסו. ברצלונה אגב סיימה את המשחק בעשרה שחקנים בעקבות הרחקתו של גאבי בתוספת הזמן, והספרדי ייעדר במחזור הבא מול שחטאר.

רוברט לבנדובסקי שחקן ברצלונה מוכשל על ידי דויד קארמו שחקן פורטו. רויטרס
בספרד מדווחים שהפציעה לא חמורה. לבנדובסקי/רויטרס

האורחת איבדה במחצית הראשונה גם את רוברט לבנדובסקי. החלוץ הפולני נראה צולע אחרי המשחק, ולדברי מאמנו הוא הוחלף משום שקיבל מכה חזקה בקרסול. לפי הדיווחים בספרד, הוא מקווה לחזור כבר במשחק הליגה הקרוב ביום ראשון מול גרנאדה.

מי שהבקיע את שער הניצחון היה פראן טורס, שסופר ארבעה כיבושים בתשעת המשחקים האחרונים - אותה כמות שהבקיע ב-32 משחקים לפני כן: "אנחנו טובים מאוד עם הכדור אבל יודעים לשחק גם בלעדיו. בכדורגל צריך לנצל את הטעויות של היריב וזה מה שעליי לעשות בדקות שאני מקבל".

עבור ברצלונה מדובר בניצחון חוץ שני ברציפות בליגת האלופות, יחד עם הניצחון על ויקטוריה פלזן בשנה שעברה, וזה רצף שלא חיברה מאז דצמבר 2020 - בעונתו האחרונה של ליאונל מסי במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully