וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובי קין לקראת גנט: "המבחן הכי גדול שלנו מאז שהגעתי"

4.10.2023 / 20:41

מאמן מכבי תל אביב לקראת המשחק בקונפרנס ליג: "ברור שהם פייבוריטים בגלל הליגה והתקציב". גנדלמן: "זהבי המנהיג, עליו נצטרך להשגיח" (ה', 19:45, ספורט2)

מחזור 2הסתיים05/10/2023
גנט
  • טיסודלי (39)
  • טיסודלי (90, פנדל)
0
    מכבי תל אביב
    תקציר: מכבי תל אביב - הפועל פתח תקוה 0:2/ספורט1

    מכבי תל אביב תנסה לצלוח מחר (חמישי, 19:45, ספורט2) את המשחק הכי קשה שלה בשלב הבתים של הקונפרנס ליג, כאשר תתארח אצל גנט במחזור השני של בית ב'. הצהובים ניצחו 2:3 במחזור הפתיחה את בריידאבליק האיסלנדית, בזמן שהיריבה הבלגית שטרם הפסידה בליגה שלה, הסתפקה ב-1:1 מול זוריה לוגנסק במשחק שנערך בלובלין.

    רובי קין מאמן מכבי תל אביב במסיבת עיתונאים. מכבי תל אביב, אתר רשמי
    "המבחן הכי גדול שלנו העונה". רובי קין/אתר רשמי, מכבי תל אביב

    כשנשאל על ההכנה של מכבי תל אביב למשחק אמר רובי קין: "אנחנו מתכוננים לכל משחק אותו הדבר, צופים ביריבה, מזהים את החוזקות והחולשות כמו אצל כל קבוצה. זה משחק קשה מאוד, המבחן הכי גדול מאז שהגעתי לפה. זו קבוצה טובה מאוד, חזקה, ברור שהם פייבוריטים בגלל הליגה בה הם משחקים והתקציב, 12 מיליון יורו על העברות רק הקיץ. אבל זה לא אומר שאנחנו פה לשבת מאחורה ולתת להם לשלוט במשחק, אנחנו צריכים להאמין שאנחנו יכולים לנצח במשחק. כמאמן זה מה שאני דורש מהם כל העונה, להאמין בעצמם ולא משנה באיזה משחק מדובר".

    על פתיחת העונה של מכבי אמר: "העבודה שלי היא להוציא את המיטב מהשחקנים שיש לי. להביא אותם לרמה טובה יותר וברור שזה לוקח זמן. פתחנו בסדר אבל אני מצפה להרבה יותר ודורש הרבה יותר. אם להיות הוגן אז גם השחקנים דורשים הרבה יותר מעצמם. אלה המשחקים שאתה רוצה לבחון את עצמך, מול קבוצות כאלה, אז אני מצפה לכך, לראות איפה הקבוצה. ממה שראיתי השבוע כולם מוכנים ומחכים למשחק".

    בנוסף נשאל קין מה גילה על היחס לכדורגל בישראל וענה: "אוהבים כדורגל, בטח ראיתם את התשוקה של האוהדים וכמה הם אוהבים את המועדון. כמאמן, לראות את זה זה תמיד טוב. שיחקתי בקבוצות גדולות בהן האוהדים דוחפים את הקבוצה וזה בדיוק מה שהם עושים. יהיו כ-700 אוהדים של מכבי במשחק מחר, זה אומר הרבה, ואנחנו בהחלט מעריכים את התמיכה שלהם".

    לסיום נשאל קין על ערן זהבי כשם מוכר גם מחוץ לגבולות ישראל ואמר: "אתם בטח מכירים את זהבי מהקריירה הארוכה שלו, אבל יש לנו הרבה שחקנים טובים. כמו גנט, גם להם יש שחקנים בולטים, אבל הם טובים כיחידה אחת".

    הקשר יוריס ואן אובריים שהתראיין גם הוא במסיבת העיתונאים, נשאל על המשחק מול בריידאבליק לעומת המשחק הקרוב ואמר: "פתחנו טוב במחצית הראשונה, במשחק השנייה זה היה פחות טוב. אני חושב שמחכה לנו משחק חוץ קשה, גנט פתחה את העונה טוב מאוד. עבורנו זה משחק שאנחנו חייבים לחזור בו עם תוצאה טובה הביתה".

    "אנחנו רוצים ללחוץ ולשחק קדימה בכל פעם" הוסיף, "אנחנו קבוצה שטובה עם הכדור ומנסה ליצור כמה שיותר הזדמנויות, כמו שאמרתי עם חשיבה קדימה".

    בנוסף נשאל הקשר על ידי התקשורת המקומית על העבודה תחת מאמן כמו רובי קין וענה: "החברים והמשפחה שלי בהולנד מאוד אוהבים את זה. על המגרש הוא דורש תמיד. טוב מאוד למועדון כמו מכבי לקבל מאמן כזה, אני חושב שיותר אנשים צופים במכבי כעת".

    עוד בוואלה!

    יונתן כהן יחזור? הלבטים של רובי קין לקראת גנט

    לכתבה המלאה
    היין ואנהאזברוק מאמן גנט במסיבת עיתונאים. KURT DESPLENTER/BELGA MAG/AFP, GettyImages
    מחכה להתעוררות של גיפט אורבן. היין ואנהאזברוק/GettyImages, KURT DESPLENTER/BELGA MAG/AFP

    הבלגים סובלים מחסרונם של החלוצים לורן דפואטר והוגו ראופרס הפצועים, וכך גיפט אורבן הניגרי אולי יקבל צ'אנס חוזר בהרכב למרות הבעיות איתו מפתיחת העונה, לאחר שכעס על כך שלא נמכר לקבוצה בכירה יותר ומאז מתקשה לתפקד. גם הבלם הגרמני ג'ורדן טורונאריגה, שפתח ב-1:1 במולנבק ביום ראשון, סובל מפציעה ולא נכלל בסגל 19 השחקנים שרשמה גנט למשחק, בניגוד לעומרי גנדלמן שצפוי להשתלב שוב כמחליף.

    המאמן היין ואנהאזברוק התייחס לחיסרון של קאופרס ואמר: "הוא סובל מפציעה בשריר, אבל זו בעיה קלה. למכבי הוא לא כשיר בכל מקרה". על אורבן אמר: "גם באימונים הכדורים שלו הפסיקו להיכנס, אחרת הוא היה משחק יותר. גם אנחנו לא מבינים מה קרה ולמה. יש רגעים כאלה ואולי זה יחשל אותו".

    על מכבי תל אביב אמר המאמן: "זו היריבה הכי קשה בבית שלנו. תראו כמה אליפויות יש להם בישראל. זו היריבה עם הכי הרבה ניסיון ומשאבים".

    עומרי גנדלמן הגיע גם הוא למסיבת העיתונאים ואמר: "שיחקתי נגד מכבי תל אביב הרבה פעמים בישראל. זו קבוצה טובה ואיכותית, אבל אנחנו קודם כל מסתכלים על עצמנו. יהיה משחק מעניין ואנחנו רוצים לקחת את הנקודות. אם צריך לציין שחקן אחד אז זה ערן זהבי. התאמנתי איתו בנבחרת, הוא חלוץ מצוין, מנוסה מאוד, חד ברחבה וכובש הרבה שערים. הוא המנהיג של מכבי תל אביב ועליו נצטרך להשגיח".

    על עצמו: "זו הפעם הראשונה שאני משחק מחוץ לישראל. מדינה חדשה, מועדון חדש. אני לומד ומתאקלם, ואם אמשיך להתקדם ולהיות סבלני אז אשיג את המטרות שלי כאן יחד עם המטרות של הקבוצה".

    משחקי מכבי תל אביב בשלב הבתים של הקונפרנס ליג:

    5 באוקטובר: גנט (חוץ)

    26 באוקטובר: זוריה לוגנסק (בית)

    9 בנובמבר: זוריה לוגנסק (חוץ)

    30 בנובמבר: בריידאבליק (חוץ)

    14 בדצמבר: גנט (בית)

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully