וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונתן כהן יחזור? הלבטים של רובי קין לקראת גנט

חמישה נאבקים על שני מקומות בהרכב מכבי תל אביב בבלגיה (ה', 19:45, ספורט2), שחקן הכנף מקווה לדקות אחרי שני משחקים. גם לוקאסן בתמונה למפגש שהימנעות מהפסד בו תקרב את הצהובים לשלב הבא בקונפרנס ליג

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל פתח תקוה 0:2/ספורט1

מכבי תל אביב תמריא הבוקר (רביעי) לבלגיה לקראת משחק החוץ אצל גנט מחר (חמישי, 19:45 בספורט2) במסגרת המחזור השני בקונפרנס ליג. הצהובים ינחתו בעיר אוסטנד ומשם יעשו דרכם בשעות הצהריים לגנט, כאשר הערב מתוכננת מסיבת העיתונאים הרשמית לקראת ההתמודדות ולאחריה ייערך האימון המסכם, באצטדיון של הקבוצה המארחת.

למעט הקשר הפורטוגלי קיקו בונדוסו, שמחלים מניתוח בברכו, יעמוד סגל מלא לרשותו של המאמן רובי קין שלא צפוי לערוך שינויים משמעותיים, אם בכלל, בהרכב שפתח בשני המשחקים האחרונים בליגה. אחת ההתלבטויות היא בנוגע לצמד הבלמים, כאשר נגד הפועל פתח תקוה פתחו ניר ביטון ואנריק סבוריט וייתכן שדריק לוקאסן יתפוס מחר את המקום של אחד מהם. גם בקישור יש לרובי קין מספר התלבטויות, ומסתמן כי על שני מקומות ב-11 נאבקים גבי קניקובסקי, דן ביטון, אושר דוידה, דור תורג'מן ויונתן כהן שכלל לא שותף בשני המשחקים האחרונים של הקבוצה.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. אריאל שלום
נקודה ומעלה בבלגיה תקרב לשלב הבא. מכבי תל אביב/אריאל שלום

בתום הגרלת שלב הבתים בקונפרנס ליג סומנה גנט כפייבוריטית להעפיל מהמקום הראשון, אולם אחרי התיקו המפתיע שלה נגד זוריה לוגנסק האוקראינית במחזור הראשון, הצהובים שגברו על בריידאבליק האיסלנדית יודעים שניצחון מחר, או אפילו תיקו, יעשה להם שירות נפלא בקרב על אחד משני הכרטיסים לשלב הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully