וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל הספק לגבי ליאו מסי: שיקגו פייר מציעה לאוהדיה הטבה

20,000 כרטיסים יותר משיא המועדון נמכרו לקראת בואה של אינטר מיאמי, אך הכוכב עשוי להיעדר והמארחת מבינה את האכזבה. הארגנטינאי צפוי לחזור נגד סינסינטי ואז יצטרף לנבחרתו

דריבל, 3.10/צילום: אולפן וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

41,000 צופים זהו שיא כל הזמנים למשחק כדורגל באצטדיון Soldier Field, בו מארחת שיקגו פייר. 61,000 רכשו כרטיסים למשחק הלילה (בין רביעי לחמישי, 3:30) כדי להגשים חלום ולחזות מקרוב בליאו מסי, אלא שכוכב אינטר מיאמי ככל הנראה ייעדר בגלל פציעה, וכעת הקבוצה המארחת מחפשת את הדרך לגרום לאוהדיה להגיע בכל זאת.

כרטיסים שנמכרו במאות ואלפי דולרים ירדו לאזור ה-40 דולר בגלל הצפי שמסי יחמיץ את ההתמודדות, לכן שיקגו הציעה לאוהדים תמריץ: מי שיבוא לתמוך בקבוצה, יקבל קרדיט של 250 דולר עבור מנוי לעונה הבאה, או לחילופין 50 דולר לרכישת כרטיס לאחד המשחקים.

"אנחנו לא יודעים מה הסיכוי שמסי ישחק, אבל מבינים שאוהדים רבים שלנו יהיו מאוכזבים אם לא יזכו לראות אותו ויודעים שעבור רבים זו תהיה הפעם הראשונה במשחק ביתי של שיקגו פייר, ונרגשים לקבל אותם למשפחה ולהעניק להם הזדמנות להפוך לאוהדים לטווח הארוך דרך יצירת אווירה נפלאה", מסר המועדון.

ליאונל מסי אינטר מיאמי. רויטרס
החזרה מתקרבת, אבל כנראה לא תהיה בשיקגו. מסי ביציע/רויטרס

מסי חזר לאימונים חלקיים באינטר מיאמי, אבל בקבוצה של טאטה מרטינו מבינים שזה עשוי להיות מוקדם מדי לשוב לפעילות מבחינתו ולא יסתכנו בכך שהוא יחמיר את הפציעה. בארגנטינה דווח שהתכנון הוא לשתף אותו לפחות לחלק מהמשחק הבא, נגד סינסינטי, לפני שיצטרף לנבחרת לקראת צמד המשחקים במוקדמות המונדיאל בבית הדרום-אמריקאי, נגד פרגוואי ופרו.

אחרי המשחק הלילה יישארו לאינטר מיאמי שלושה משחקים אחרונים לעונה, כשנכון לעכשיו היא במקום ה-13 בטבלת המזרח ורחוקה ארבע נקודות מהכרטיס לפלייאוף. גם לשיקגו המפגש קריטי להעפלה: היא במקום ה-11 עם ארבע נקודות יותר ומשחק עודף לעומת מיאמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully