וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר מיאמי מסתירה פציעה חמורה? "נבדוק את מסי לפני שיקגו"

מרטינו הפריך דיווח לפיו הכוכב גמר את העונה, אך ייתכן שהקבוצה שומרת על עמימות כדי להמשיך לגרוף רווחים ממכירת כרטיסים

סיכום השבוע: 28.9/ספורט1

ליאו מסי פספס הלילה (בין שבת לראשון) משחק שלישי ברציפות וראה את אינטר מיאמי מחלצת בבית 1:1 בדקה ה-95. לאחר המשחק התייחס המאמן טאטה מרטינו לשמועות בנוגע לפציעה ממנה סובל כוכב העל, בעקבות דיווח שהיא עלולה להשבית אותו עד תום העונה.

ברשת הופצה טענה של עיתונאי אמריקאי, שגרס כי מסי החמיר את הקרע בשריר הירך האחורי במשחק נגד טורונטו שבו הוחלף בדקה ה-37, ולכן לא יוכל לחזור לשחק בעונת ה-MLS הנוכחית. אלא שמרטינו התבקש להתייחס לכך ואמר: "ואם הדיווח הזה לא נכון, מה יקרה למי שפרסם אותו? מה שקורה הוא שאנחנו מתקדמים ממשחק למשחק ונבחן את מצבו של ליאו לפני שיקגו".

"לא סיכנו אותו לפני גמר הגביע, בטח לא ניקח סיכון עכשיו", המשיך מאמן אינטר מיאמי. "הוא מתאמן, בנפרד משאר הקבוצה, אבל מרגיש יותר טוב בכל יום. ביום שלישי נעשה הערכת מצב מחודשת לפני הנסיעה לשיקגו ואם הוא כשיר לשחק, הוא ישחק. אתמול הוא התאמן הרבה יותר טוב".

ליאונל מסי אינטר מיאמי. רויטרס
אינטר מיאמי מסתירה פציעה חמורה? ליאו מסי ביציע/רויטרס

במקביל לדברים של מרטינו, נכון גם שאינטר מיאמי לא חשפה עד לרגע זה את חומרת הפציעה של מסי, אולי כי כל עוד היא משאירה סיכוי לחזרה שלו האוהדים בארצות הברית ממשיכים לשלם סכומי עתק כדי להגיע לצפות בקפטן נבחרת ארגנטינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully