וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיבה לדאגה? מסי שוב לא שיחק, אינטר מיאמי חילצה תיקו דרמטי

עודכן לאחרונה: 1.10.2023 / 7:10

הכוכב הגדול פספס משחק שלישי של קבוצתו, שמתרחקת מהפלייאוף אחרי 1:1 מול ניו יורק סיטי. קינדה נכנס כמחליף בתבוסה, בריבו לא שותף

תקציר גמר גביע ארצות הברית: אינטר מיאמי - יוסטון דינמו 2:1/ספורט

מחזור גדוש עם לא פחות מ-13 משחקים נערך הלילה (בין שבת לראשון) ב-MLS. אלא שמי ששוב לא שיחק היה הכוכב הגדול ליאו מסי, שבפעם השלישית ברציפות ראה את חבריו לאינטר מיאמי מהיציע. מסי, שפתח נהדר את דרכו בארה"ב עם שערים מכריעים בעיקר בגביע הליגות, חזר להתאמן לקראת המשחק הלילה מול ניו יורק סיטי, אבל שוב לא נכלל בסגל ובלעדיו קבוצתו חילצה 1:1 עמוק בתוספת הזמן, שספק אם יספיק לה כדי להעפיל לפלייאוף.

מיאמי, שחסרה גם את ג'ורדי אלבה הפצוע, נקלעה לפיגור מאוחר מרגלי סנטי רודריגס בדקה ה-77. אלא שתומאס אבילס קבע שוויון דרמטי בנגיחה מקרן בדקה ה-90+5 אחרי בישול של טיילור והעניק נקודה לקבוצה של מסי, שרחוקה ארבע נקודות מהמקום התשיעי שעשוי להקנות כניסה לפלייאוף.

תקציר המשחק

ליאונל מסי אינטר מיאמי. רויטרס
צפה מהיציע. מסי/רויטרס

זה היה לילה די מאכזב גם לנציגים הישראלים שלנו מעבר לים. גדי קינדה נכנס בדקה ה-77 בתבוסה של קבוצתו 4:1 בחוץ מול סט לואיס החזקה. וויליאם אגאדה, אקס הפועל ירושלים, שנכנס גם הוא כמחליף בדקה ה-86, היה זה שכבש את השער המצמק בתוספת הזמן בזכות בישול שאלואי ג'וניור.

* תאי בריבו לא שותף ב-1:1 של פילדלפיה בחוץ מול קולומבוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully