וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקלה במנוע: יריבת מכבי ת"א מתגעגעת לשחקן שיצא לשירות לאומי

מאז שהונג יון-סון יצא לשירות חובה בנבחרת הצעירה של דרום קוריאה לפני כחודש, גנט ניצחה רק משחק אחד. נגד מכבי תל אביב בקבוצה הבלגית ימשיכו להתגעגע ל"דבק שגורם לקבוצה לשחק כדורגל איכותי" (חמישי, 19:45, ספורט2)

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל פתח תקוה 0:2/ספורט1

טורניר הכדורגל של משחקי אסיה הפך לאחרונה לאחד ממוקדי ההתעניינות בגנט. ובמועדון הבלגי מחזיקים אצבעות בכל כמה ימים לנבחרת אחרת - תמיד ליריבה של דרום קוריאה. היום למשל, הקוריאנים ישחקו נגד אוזבקיסטן בחצי הגמר ובגנט ממש ישמחו אם הם יפסידו.

דה בופאלוס התחילו את העונה מצוין ואחד משחקני המפתח היה הקשר הונג יון-סוק. הוא בישל בניצחונות על קורטרייק ו-ווסטרלו, הצטיין במשחקי מוקדמות הליגה האירופית ובתחילת ספטמבר כבש צמד מזהיר ב-1:2 על קלאב ברוז'. מיד לאחר מכן המריא למשחקי אסיה.

בטורניר המשני משחקות הנבחרות הצעירות (שנתון 1999) עם כמה חריגי גיל. הונג קיבל זימון ובדרום קוריאה לא מדובר ברשות. מדי הנבחרת מחליפים במקרה הזה את מדי הצבא ומדובר בשירות לאומי לכל דבר. חובה לכל מי שנקרא לדגל.

הונג יון-סוק, שחקן גנט. ANP, GettyImages
יכולת גבוהה מאז תחילת העונה. הונג/GettyImages, ANP

הונג הוא אחד מחמישה ליגיונרים בסגל שמשחקים באירופה, כשבנוסף אליו אפשר לציין את לי קאנג-אין. אלא שהחשיבות שלו לגנט, גדולה מהחשיבות של לי לפריז סן ז'רמן ויש הוכחות. מאז שהונג יצא לשירות הלאומי במשחקי אסיה, נערכו חמישה משחקים וגנט ניצחה רק באחד. ניצחון, ארבע תוצאות תיקו (אחת בקונפרנס ליג) ואיבוד המקום הראשון בליגה הבלגית.

ב-voetbalkrant כתבו אמש: "הונג הוא שחקן ללא תחליף. בסתר ליבו, היין ואנהאברוק כנראה מחכה שדרום קוריאה תפסיד. האנרגיה שלו מאוד חסרה לגנט, ולא רק היא. הוא יודע לייצר שטחים לשחקני ההתקפה וגם מצבים לעצמו וזה מאוד חסר. המאמן ניסה את חרקנס, אבל זה לא אותו דבר. ואנהאברוק מאמין שהונג הוא הדבק שגורם לגנט לשחק כדורגל איכותי".

עוד בוואלה!

יונתן כהן יחזור? הלבטים של רובי קין לקראת גנט

לכתבה המלאה
שחקן גנט, הונג יון-סוק עם המאמן היין ואנהאברוק. BSR Agency, GettyImages
"בסתר ליבו, היין ואנהאברוק כנראה מחכה שדרום קוריאה תפסיד". מאמן גנט עם הונג/GettyImages, BSR Agency

גנט רכשה את הונג מלאסק לינץ האוסטרית תמורת 1.5 מיליון יורו לפני שנה ולמרות שהוא כבר בן 24, בבלגיה מאמינים שהיא תמכור אותו בסוף העונה הנוכחית תמורת כ-5-6 מיליון (כרגע מדברים על גרמניה, צרפת וסלטיק).

הונג כמובן לא ישחק עם גנט נגד מכבי תל אביב מחר (חמישי, 19:45, ספורט2) והוא עסוק בנבחרת. בשמינית הגמר כבש שער אחד ב-1:5 על קירגיסטן, ברבע הגמר הבקיע ב-0:2 נגד סין והיום יש לו משחק נגד אוזבקיסטן. עם כל הכבוד, גנט תחכה עוד קצת לדבק שיחזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully