וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חצי אומן, חצי לוחם": בלינגהאם מושווה לדי סטפנו

עודכן לאחרונה: 4.10.2023 / 8:44

העולם לרגליו של קשר ריאל מדריד אחרי ה-2:3 בנאפולי, וגם השוואות לזידאן כבר לא מספיקות: "הטוב בעולם כיום". ויניסיוס הודה: "שלחתי לו הודעות כל יום כדי שיגיע". ואלוורדה: "פשוט קסם". וגם: ה"אבסורד" שהצחיק את אנצ'לוטי

תיקתקנו, 3.10/ספורט1

ריאל מדריד פתחה את העונה בצורה טובה, לפתע החלה מעט לקרטע, אבל בשבוע האחרון רשמה שניים מהניצחונות הכי מרשימים שלה - כשהביסה 0:3 את ג'ירונה בקרב הצמרת ואמש (שלישי) גברה באיטליה 2:3 על נאפולי באצטדיון דייגו ארמנדו מראדונה, בסיומו של משחק ענק שהמחיש כמה כישרון ו-ווינריות יש במועדון הזה.

מהלכים גדולים של ג'וד בלינגהאם, תחילה עם חטיפה ובישול לוויניסיוס ולאחר מכן סלאלום מרהיב בדרך לשער, הפכו פיגור מוקדם אליו נקלעה ריאל בגלל טעות של השוער קפה, ואחרי שנאפולי הצליחה להשוות בעזרת פנדל כתוצאה מנגיעת יד של נאצ'ו ברחבה, פדה ואלוורדה הפגיז בדקה ה-77 טיל אדיר מחוץ לרחבה שפגע בשוער מרט ונכנס, והעניק לבלאנקוס ניצחון שאחריו גם לאוהדי נאפולי לא נותר אלא להריע על קרב גדול של שתי הקבוצות.

ג'וד בלינגהאם ריאל מדריד. רויטרס
תשעה משחקים בריאל, בשישה מהם נבחר לשחקן המצטיין! בלינגהאם/רויטרס

בין אם בספרד, באנגליה או באיטליה, התצוגה של בלינגהאם גרמה לכל עולם הכדורגל להשתפך בפני הטאלנט בן ה-20 שפשוט לא עוצר מאז הצטרפותו לריאל מדריד. הוא סופר שמונה שערים ושלושה בישולים ב-11 הופעות, ואחרי שהבחירה במספר 5 גררה אוטומטית השוואות לזינדין זידאן, בתקשורת כבר מוסיפים לדיון שם גדול יותר מבחינת ההיסטוריה של ריאל מדריד: זה של אלפרדו די סטפנו, החלוץ שהוביל את ריאל לחמישה גביעי אירופה רצופים בשנות ה-50', מדורג רביעי בטבלת הכובשים של המועדון בכל הזמנים ובהמשך גם שימש כמאמן ונשיא כבוד.

"הוא ממש מזכיר את די סטפנו. חצי אומן, חצי לוחם", נכתב על בלינגהאם ב"אס", כשבעיתון הספרדי הדגישו את הרב-גוניות של הקשר מבחינת תפקודו על המגרש. פאביו קאפלו שאימן בעבר את ריאל ניתח אמש מעמדת הפרשן של "סקיי ספורט" באיטליה: "הערב הוא הראה כמה הוא שווה. לא חסר לו כלום. קלאס, השפעה על המשחק, יכולת הבקעה, שליטה בכדור, כל מה שיש לגדולים ביותר. בלתי אפשרי לשמור עליו".

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
ג'וד בלינגהאם, שחקן ריאל מדריד. רויטרס
מושווה לאגדות הכי גדולות בריאל מדריד. בלינגהאם/רויטרס

ב"מארקה" יש מי שמכתיר את בלינגהאם לשחקן הטוב בעולם כיום, אם כי האנגלי עצמו אומר שזה בכלל ויניסיוס: "הוא הופך את הכל לקל עבורי", החמיא לחברו הברזילאי, שהודה לאחר המשחק: "שלחתי לבלינגהאם הודעות כמעט מדי יום כדי שיגיע לריאל מדריד". גם עם ואלוורדה החליף הקשר מחמאות באינסטגרם אחרי הניצחון: "בלינגהאם נתן משחק אדיר. בשער הראשו הוא סיפק בישול מצוין, אבל הגול השני היה פשוט קסם" אמר ואלוורדה.

אנצ'לוטי שוב נשאל על בלינגהאם, ואמר שוב: "מה שמפתיע זה שהוא בן 20. יש לו איכויות אדירות, והוא מראה את כולן כבר בגיל 20. מה שמפתיע אותי זה האופי שלו".

גול עצמי? פדה ואלוורדה כובש לזכות ריאל מדריד מול נאפולי. Francesco Pecoraro, GettyImages
שער עצמי? הטיל האדיר של ואלוורדה בדרך לרשת/GettyImages, Francesco Pecoraro

שער הניצחון נרשם כגול עצמי של מרט, מאחר שהכדור נהדף מהמשקוף אל השוער, ומאמן ריאל קרלו אנצ'לוטי טען בסיום: "זה אבסורד לומר שזה שער עצמי! הבעיטה הייתה מדהימה, צחקתי כששמעתי שזה נחשב לגול עצמי".

"היה משחק יפהפה, עם אווירה מדהימה לכל אורכו", אמר ואלוורדה בסיום, "הדבר הכי חשוב זה שניצחנו. שלטנו במחצית הראשונה, בפתיחת המחצית השנייה נלחצנו קצת לאחור, וזה נורמלי, אבל יש לנו קבוצה מספיק טובה בשביל לא להילחץ ולשחק טוב יותק, וזה מה שעשינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully