וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפסגת בית ג': ריאל מדריד ניצחה 2:3 את נאפולי

עודכן לאחרונה: 4.10.2023 / 0:07

חגיגת שערים באצטדיון דייגו ארמנדו מראדונה: אוסטיגרד ניצל טעות של קפה (19), בלינגהאם בישל לויניסיוס (27) וכבש בעצמו במבצע אישי (34), זלינסקי (54) השווה מהנקודה הלבנה ועצמי של מרט (78) העניק לאורחת את 3 הנקודות. באיירן מינכן גברה 1:2 על קופנהאגן

תיקתקנו, 3.10/ספורט1

המחזור השני בשלב הבתים של ליגת האלופות נפתח הערב (שלישי) עם המשחק בין זלצבורג של אוסקר גלוך לריאל סוסיאדד, אך המנה העיקרית סיפקה כמה משחקים והפתעות ענק. ריאל מדריד ניצחה את נאפולי בקרב על ראשות בית ג', באיירן מינכן הזדקקה לשער ניצחון מאוחר של טל על מנת להשיג 3 נקודות בקופנהאגן, גלאטסראיי היממה את מנצ'סטר יונייטד במהפך ענק, לאנס הפתיעה את ארסנל ואינטר השיגה ניצחון בכורה העונה במפעל.

שחקן באיירן מינכן ג'מאל מוסיאלה חוגג עם נוסייר מזראווי, אלפונסו דייויס. SERGEI GAPON/AFP, GettyImages
נותרו מושלמים. מוסיאלה/GettyImages, SERGEI GAPON/AFP

פ.צ. קופנהאגן - באיירן מינכן 2:1

אלופת גרמניה הנצחית פגשה לראשונה את אלופת דנמרק שקיוותה שהאווירה הנהדרת באצטדיון הביתי תצליח לגרום להפתעת ענק, והיא הייתה בהחלט קרובה לכך. הגרמנים פתחו ללא דניאל פרץ שהמתין על הספסל ואחרי מחצית ראשונה ללא שערים, לוקאס לראגר (55) הכניע את סוון אולרייך אחרי בלאגן ברחבה הבווארית והעלה את המארחת ליתרון מפתיע. ג'מאל מוסיאלה בפעולה יפה על סף הרחבה הדנית (67) השווה ותומאס מולר בישל למתיאס טל (83) את המהפך החשוב עבור הקבוצה של תומאס טוכל שנמנעה מאיבוד נקודות.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
לוקאס לראגר חוגג יחד עם שחקני פ.צ. קופנהאגן. GettyImages
הפתעה ענקית. לראגר/GettyImages

מהלך המשחק

דקה 55: גול! הפתעה ענקית בדנמרק - 0:1 לקופנהאגן! לוקאס לראגר הצליח להכניע את סוון אולרייך בכדור חוזר אחרי הרחקה לא מספיק טובה של הגנת באיירן מינכן והעלה את הדנים ליתרון מפתיע!

דקה 67: גול! פעולה יפה של ג'מאל מוסיאלה על סף הרחבה הדנית הסתיימה בבעיטה מדויקת לרשת - באיירן מינכן השוותה ל-1:1!

דקה 83: גול! מהפך בדנמרק - בלאגן בהגנת קופנהאגן הציבה את תומאס מולר מול השוער, הגרמני מסר למתיאס טל שמקרוב כבש את ה-1:2 של באיירן מינכן!

מאתיס טל, שחקן באיירן מינכן חוגג. SERGEI GAPON/AFP, GettyImages
הפך ברגע החשוב ביותר. טל/GettyImages, SERGEI GAPON/AFP
רסמוס הוילונד מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
כבש מקרוב. הוילונד/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד - גלאטסראיי 3:2

פתיחת העונה של השדים האדומים בפרמיירליג היא הגרועה ביותר של המועדון ב-34 השנים האחרונות. עם ארבעה הפסדים מתוך שבעת המחזורים הראשונים, יונייטד של אריק טן האח בצרות, וכך גם המאמן שמעמדו החל להתערער. אם לא הספיק הבלאגן מאחורי הקלעים עם ג'יידון סאנצ'ו ואנטוני, מחזיקת גביע הליגה האנגלי פתחה את שלב הבתים בליגת האלופות עם הפסד 4:3 לבאיירן מינכן, ונגד אלופת טורקיה המשימה ברורה - לצאת עם שלוש נקודות בהצהרה כי לפחות המקום השני בבית א' שייך לה. לעומת גלא שאצלה רק חכים זייש לא היה כשיר ונותר מחוץ להרכב, משמע שווילפריד זאהה ומאורו איקרדי ינסו לסבך את השדים האדומים שאצלם המצב מסובך יותר כאשר ליסנדרו מרטינס, לוק שואו, ארון וואן-ביסאקה וסרחיו רגילון לא יקחו חלק במשחק החשוב. מי שכן בהרכב הם חניבעל מג'ברי על חשבון פקונדו פליסטרי, וגם סופיאן אמרבאט ששוב עולה כמגן שמאלי ומייסון מאונט שלאחרונה שבו מפציעות. אנטוני על הספסל לראשונה מאז התקרית. אורחת מטורקיה שהצליחה לחזור מפיגור לתיקו חשוב במחזור הפתיחה, פגשו את יונייטד בפעם האחרונה בשלב הבתים בעונת 12/13, אז זה הסתיים ב-0:1 לכל צד כשהוא אירח, ועם פתיחת עונה ללא הפסדים, קבוצת הכוכבים הטורקית תקווה לצאת עם הנקודות מאולד טראפורד.

ווילפריד זאהה גלאטסראיי כובש מעל אנדרה אונאנה שוער מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
השווה מול האקסית. זאהה/GettyImages

מהלך המשחק

דקה 17: גול! מרכוס רשפורד מצא את רסמוס הוילונד שמקרוב נגח את שער היתרון של השדים האדומים - 0:1 למנצ'סטר יונייטד!

דקה 23: גול! כדור ארוך שנשלח מההגנה של הטורקים הגיע עד לרחבה של אנדרה אונאנה, ווילפריד זאהה השתלט לפני דיוגו דאלוט שהגן רע ואקס יונייטד הבקיע מעל השוער והשווה את התוצאה - 1:1 באולד טראפורד!

דקה 67: גול! פריצה גדולה של הוילונד הסתיימה בהקפצה קטנה מעל פרננדו מוסלרה בדרך לרשת - 1:2 למנצ'סטר יונייטד!

דקה 71: גול! קצב מטורף באולד טראפורד וגלא השוותה ל-2:2! באריס ילמאז עם מסירת רוחב מצא את כרם אקטורקוגלו שנותר פנוי ובעט בקלות לרשת!

דקה 77: כרטיס אדום ופנדל! מסירה מזעזעת של אונאנה הגיעה למאורו איקרדי שסחט פנדל מקאסמירו שקיבל צהוב שני והורחק. הבעיטה של הארגנטינאי הלכה מחוץ למסגרת.

דקה 81: גול! מהפך באולד טראפורד! כדור ארוך הגיע לאיקרדי שכיפר על החמצת הפנדל, דהר כל הדרך לרחבה של אונאנה והקפיץ מעליו בדרך ל-2:3 של גלא!

מאורו איקרדי, שחקן גלאטסראיי חוגג. Michael Regan, GettyImages
החמיץ פנדל והחזיר בענק עם מהפך. איקרדי/GettyImages, Michael Regan
גבריאל ז'סוס, שחקן ארסנל חוגג. רויטרס
ניצל טעות בהגנה וכבש. ז'סוס/רויטרס

לאנס - ארסנל 1:2

החזרה של ארסנל לליגת האלופות נראתה מצוין במחזור הפתיחה עם 0:4 קליל על פ.ס.וו, אבל הקבוצה הלונדונית גילתה שהחיים במפעל האירופי הבכיר לא קלים בכלל. התותחנים עלו ראשונים על לוח התוצאות כשבוקאיו סאקה מצא את גבריאל ז'סוס במסירת עומק והברזילאי שלח כדור נפלא לפינה הרחוקה (14), אבל אדריאן תומאסון (25) השווה בשער נפלא. מיקל ארטטה ספג מכה קשה כשסאקה הוחלף במחצית הראשונה בעקבות פציעה, כשבראשון הקרוב הקבוצה שלו תפגוש את מנצ'סטר סיטי למשחק העונה. אליה וואהי (69) הפך בבעיטה מצוינת לפינה של דויד ראיה והעניק שלוש נקודות מדהימות למארחת.


מהלך המשחק:

דקה 14: גול! איבוד כדור בהגנת לאנס סידרה לבוקאיו סאקה את המסירה לגבריאל ז'סוס. הברזילאי השתחרר לבעיטה על קצה הרחבה ודייק לפינה הרחוקה - 0:1 לארסנל!

דקה 25: גול! איבוד כדור, הפעם של הגנת ארסנל, השאירה את וואהי לבשל לאדריאן תומאסון שבעט כדור מושלם בנגיעה לפינה - לאנס השוותה ל-1:1!

דקה 69: גול! מהפך גדול של המארחת - אליה וואהי זכה למסירת רוחב נפלאה ובעט מקצה הרחבה את ה-1:2 של לאנס!

אדריאן תומאסון, שחקן לאנס חוגג. רויטרס
שוויון ענק. תומאסון/רויטרס
שחקן לאנס אליה וואהי חוגג ליד שחקני ארסנל. רויטרס
הלם בארסנל. וואהי/רויטרס
לוקאס אוקמפוס סביליה לצד סרג'יניו דסט פ.ס.וו איינדהובן. GettyImages
דרמת ענק בהולנד. אוקמפוס ודסט/GettyImages

פ.ס.וו איינדהובן - סביליה 2:2

נראה היה שבמשחקים האחרונים סביליה מצליחה להתאושש מפתיחת עונה רעה במיוחד, אבל אחרי ההפסד האכזרי שלה לברצלונה ביום שישי משער עצמי של סרחיו ראמוס, היום היא ספגה בתוספת הזמן ואיבדה שתי נקודות יקרות מול פ.ס.וו איינדהובן, אותה היא מכירה היטב מצמד המפגשים בשלב 32 האחרונות בליגה האירופית בפברואר האחרון - מפעל בו האנדלוסים כידוע סיימו כמנצחים הגדולים שלו בסוף העונה. במחזור פתיחת ליגת האלופות פ.ס.וו חטפה רביעייה בלונדון מארסנל, בעוד סביליה סיימה ב-1:1 ביתי מול לאנס. הערב האורחת מספרד הייתה קרובה לניצחון כאשר נמניה גודל (68) כבש ראשון, אלא שלוק דה יונג, שכיכב בסביליה עד שחזר להולנד בקיץ בשנה שעברה, קבע שוויון דרמטי בפנדל בדקה ה-86. זה לא הסתיים כאן כי סביליה חידשה את המשחק ומיד וסף אן-נסירי (87) השיב אותה ליתרון, אבל טזה (90+5) אמר את המילה האחרונה, קבע 2:2 ופטר בוס ושחקניו סחטו נקודה ראשונה העונה בליגת האלופות.

שחקן נאפולי לאו אוסטיגרד חוגג עם ויקטור אוסימן. Francesco Pecoraro, GettyImages
ניצלו טעות של קפה ועלו ליתרון. אוסטיגרד ואוסימן/GettyImages, Francesco Pecoraro

נאפולי - ריאל מדריד 3:2

הקרב על המקום הראשון בבית ג' הבטיח הרבה וסיפק אפילו יותר טוב עם משחק יוצא מן הכלל. דווקא אחרי פתיחה טובה יותר של האורחת, לאו אוסטיגרד ניצל יציאה רעה של קפה ונגח לרשת של הספרדים (19) את שער היתרון. ג'וד בלינגהאם התעורר בדקה ה-27 ובפעולת הכנה יפה סידר לויניסיוס את השוויון. 7 דקות לאחר מכן, האנגלי פרץ וחלף על פני כל הגנת נאפולי בדרך למהפך המוצדק. המחצית השנייה נפתחה בסערה עם לחץ נאפוליטני כשבעיטה של ויקטור אוסימן פגעה בידו של נאצ'ו ברחבה, אחרי בדיקה של ה-VAR, השופט הצביע על הנקודה הלבנה ופיוטר זלינסקי בעט לרשת של קפה את השוויון. הקצב האדיר נמשך והפעם השער הגיע מכיוונו של פדריקו ואלוורדה שבבעיטה עוצמתית פגש את המשקוף של מרט, הכדור פגע בראשו של השוער ונכנס לרשת האיטלקית עם 2:3 חשוב של הבלאנקוס ותקיעת יתד בפסגת הבית.

ויניסיוס ג'וניור, שחקן ריאל מדריד. רויטרס
סיומת גדולה של הברזילאי. ויניסיוס חוגג עם חבריו/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 6: רודריגו ניצל מיעוט הגנתי אצל נאפולי, חדר לרחבה של אלכס מרט, אבל השוער של אלופת איטליה עצר את הברזילאי.

דקה 19: גול! יציאה רעה במיוחד של קפה שבקושי הצליח להרחיק כדור שפגע במשקוף, לאו אוסטיגרד הגיע לכדור החוזר ונגח בעוצמה פנימה - 0:1 לנאפולי!

דקה 27: גול! ג'וד בלינגהאם חטף מג'ובאני די לורנצו, מצא את ויניסיוס שעם סיומת מושלמת השווה - 1:1 בנאפולי!

דקה 34: גול! המהפך הושלם - בלינגהאם עם פריצה מרהיבה מכ-40 מטרים מהשער חדר לרחבה של מרט, עבר את כל הגנת נאפולי ובעט מושלם לפינה הרחוקה את ה-1:2 של ריאל מדריד!

דקה 38: מתאו פולטיאנו הרים לרחבה, שם המתין ויקטור אוסימן שנגח בעוצמה, הפעם קפה היה במקום והדף נהדר.

ג'וד בלינגהאם ריאל מדריד. רויטרס
שוב הוא, הפעם עם שער ובישול. בלינגהאם/רויטרס

דקה 54: גול! בעיטה של אוסימן פגעה בידו של נאצ'ו ואחרי בדיקה של השופט במסך ה-VAR, הוא הצביע על הנקודה הלבנה. פיוטר זלינסקי ניגש לבעוט ודייק - 2:2 בנאפולי!

דקה 78: גול! בעיטה אדירה של פדריקו ואלוורדה מחוץ לרחבה פגעה במשקוף ובראשו של מרט בדרך לרשת - 2:3 לריאל מדריד!

פיוטר זלינסקי נאפולי. רויטרס
דייק מהנקודה הלבנה. זלינסקי/רויטרס
מרכוס תוראם, שחקן אינטר. GettyImages
שער שהכריע את ההתמודדות. תוראם/GettyImages

אינטר - בנפיקה 0:1

סגנית אלופת אירופה הפסידה רק פעם אחת העונה, דווקא במשחקה הביתי הקודם במסגרת הליגה האיטלקית כאשר נכנעה לססואולו. מאז היא חגגה בחוץ על סלרניטנה והיום גם ניצחה לראשונה העונה בליגת האלופות, שבועיים אחרי שסחטה נקודה ב-1:1 בספרד נגד ריאל סוסיאדד. מרכוס תוראם בדקה ה-62 הבקיע את השער היחיד במשחק מול הפורטוגלים, שבמחזור הפתיחה הופתעו בביתם על ידי זלצבורג ונותרו עם 0 נקודות ו-0 שערי זכות במאזנם לאחר שני מחזורים, אחרי שבעונה נעצרה הקבוצה רק ברבע הגמר על ידי אינטר. אם לא די בכך, בנפיקה גם חושושת כעת למצבו של אנחל די מריה שנפצע והוחלף בדקה ה-80.


מהלך המשחק:

דקה 62: גול! מסירת עומק מדהימה של ניקולו בארלה הגיעה בצד ימין לדנזל דומפריס שמסר למרכוס תוראם שהצטרף מקו שני ובעט לרשת - 0:1 לאינטר!

משחקי יום רביעי בליגת האלופות

אנטוורפן - שחטאר דונייצק
אתלטיקו מדריד - פיינורד
סלטיק - לאציו
הכוכב האדום בלגרד - יאנג בויז
בורוסיה דורטמונד - מילאן
פורטו - ברצלונה
ניוקאסל - פריז סן ז'רמן
ר.ב. לייפציג - מנצ'סטר סיטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully