וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

79 דקות לגלוך בהפסד זלצבורג לסוסיאדד, קאמבק לבראגה בברלין

הישראלי וחבריו נכנעו לבראיס מנדס שכיכב ב-0:2 עם בישול לאויארסבאל ושער אחרי סלאלום מחצי מגרש. הפורטוגלים חזרו מפיגור כפול ל-2:3 על אוניון בתוספת הזמן

תיקתקנו, 3.10/ספורט1

המחזור השני בשלב הבתים של ליגת האלופות יצא לדרך הערב (שלישי), כאשר מבין שני המשחקים המוקדמים העיניים היו נשואות לעבר אוסקר גלוך. הישראלי רשם בכורה חלומית במפעל כשהבקיע ב-0:2 של רד בול זלצבורג על בנפיקה במחזור הראשון, אך את המחזור השני יעדיף לשכוח בעקבות הפסד 2:0 ביתי לריאל סוסיאדד. במשחק המקביל בראגה חזרה מפיגור כפול בחוץ וניצחה בתוספת הזמן 2:3 את אוניון ברלין.

אוסקר גלוך, שחקן זלצבורג. GettyImages
פחות מוצלח ממחזור הפתיחה. גלוך/GettyImages
שחקני ריאל סוסיאדד. BARBARA GINDL / APA / AFP, GettyImages
ניצחון ראשון בקמפיין. שחקני סוסיאדד חוגגים/GettyImages, BARBARA GINDL / APA / AFP

רד בול זלצבורג - ריאל סוסיאדד 2:0

המשחק הראשון של אוסקר גלוך בליגת האלופות היה הצלחה מסחררת עם ניצחון 0:2 על בנפיקה החזקה בליסבון, והפעם זלצבורג תתמודד עם הקבוצה הבאסקית שכמעט הצליחה לנצח את סגנית אלופות אירופה, אינטר, במחזור הפתיחה של שלב הבתים. הקשר הישראלי שוב פתח בהרכב המארחת שכבר ניצחה את סוסיאדד במסגרת שלב 32 הגדולות של הליגה האירופית ב-2018. קירן טירני לא יעמוד לרשות האורחת שהשיגה 3 ניצחונות רצופים במסגרת הליגה הספרדית, בעוד הקבוצה האוסטרית עדיין בפסגת הטבלה על אף הפסד ללינץ לפני שני מחזורים, כשגלוך גם לקח חלק בחגיגת השערים בניצחון במחזור האחרון באוסטריה.

דקה 7: גול! בראיס מנדס מסר פנימה למיקל אויארסבאל, הקפטן הבאסקי שלח כדור שטוח לפינה הרחוקה וקבע 0:1 לסוסיאדד.

דקה 27: גול! בראיס מנדס קיבל את הכדור בחצי המגרש של סוסיאדד ודהר עד לרחבת זלצבורג כשהוא מטעה בדרך מספר שחקני הגנה. לאחר מכן בעט שטוח והשוער אלכסנדר שלאגר שוב נכנע, 0:2 לסוסיאדד.

דקה 46: זלצבורג מנסה לחזור וביצעה שלושה חילופים עם פתיחת המחצית השנייה, גלוך עדיין על המגרש.

דקה 51: זלצבורג כבר קיבלה פנדל בטענה לעבירה של השוער אלכס רמירו על רוקו סימיץ', אך לאחר בדיקת VAR הוחלט להפוך את ההחלטה.

דקה 79: גלוך הוחלף ובמקומו נכנס לוקה סוצ'יץ'.

אוניון ברלין - בראגה 3:2

איזו דרמה בברלין. השתיים רוצות לקרוא תיגר על ריאל מדריד ונאפולי במאבקים על ההעפלה, אך ייתכן וההפסד בתוספת הזמן הוציאה את אוניון מהמירוץ כבר במחזור השני. אוניון מארחת באצטדיון האולימפי בברלין מכיוון שמגרשה הביתי אינו עומד בסטנדרט של אופ"א לליגת האלופות, ושראלדו בקר העניק לאוהדים רגעים בלתי נשכחים עם צמד בדקות ה-30 וה-37. האורחת לא אמרה נואש, ובדקה ה-41 צימקה משער של סיקו ניאקטה - הבלם שכבש את השער העצמי שסידר לנאפולי ניצחון דרמטי במחזור הפתיחה. אחריו הגיע ברומה עם שער נפלא מחוץ לרחבה בדקה ה-51, וחמש דקות לתוך תוספת הזמן בישל לאנדרה קסטרו את השער שהשלים מהפך ענק.

דקה 4: רובין גוזנס כבר חגג שער ראשון של אוניון ברלין אי פעם בליגת האלופות, אך היתרון המוקדם של המארחת נפסל עקב נבדל במהלך.

דקה 30: גול! הפעם אף אחד לא יקח לאוניון את השער הראשון בתולדותיה במפעל. אלכס קראל שלח לעומק את שראלדו בקר, הקפטן גילגל פנימה וקבע 0:1 לאוניון.

דקה 37: גול! דנילו דואחי שלח כדור עומק נהדר, לוקא טוזאר נגח הלאה ובקר נותר פנוי מול השוער בדרך לשני שלו וה-0:2 של אוניון.

דקה 41: גול! השוער פדריק רונו הדף רע בעיטה מחוץ לרחבה, סיקו ניאקטה דחק מקרוב את הריבאונד ובראגה צימקה ל-2:1.

דקה 51: גול! ברומה קיבל את הכדור מחוץ לרחבה ובנגיעה אחת בעט נהדר לרשת. בראגה חוזרת ל-2:2.

דקה 90+5: גול! ברומה השאיר לאנדרה קסטרו, ששלח חץ מדויק מחוץ לרחבה וסידר לבראגה 2:3 דרמטי.

שחקני בראגה חוגגים. Maja Hitij, GettyImages
גילו אופי. שחקני בראגה חוגגים את שער הניצחון/GettyImages, Maja Hitij
קווין בהרנס, שחקן אוניון ברלין. רויטרס
אוניון מתוסכלת בהרנס/רויטרס

משחקי יום רביעי בליגת האלופות

אנטוורפן - שחטאר דונייצק
אתלטיקו מדריד - פיינורד
סלטיק - לאציו
הכוכב האדום בלגרד - יאנג בויז
בורוסיה דורטמונד - מילאן
פורטו - ברצלונה
ניוקאסל - פריז סן ז'רמן
ר.ב. לייפציג - מנצ'סטר סיטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully