וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון ראשון העונה בקרב העולות החדשות: 1:2 לברנלי אצל לוטון

הקבוצה של קומפני נצמדה לכתומים משני הצדדים של הקו האדום. פוסטר כבש (45+2), אדבאיו (84) וברון לארסן מיד הכריע עם ביצוע נהדר (85)

תקציר: לוטון - ברנלי 2:1/ספורט1

נכון לפתיחת העונה בפרמיירליג, העולות החדשות מאוד מתקשות להותיר רושם חיובי. הערב (שלישי) שתיים מהן קיבלו הזדמנות לתקן במעט את הרושם במשחק השלמה מהמחזור השני, ואלופת הצ'מפיונשיפ מהעונה שעברה ברנלי עשתה זאת עם 1:2 בחוץ על לוטון. עבור הקבוצה של וינסנט קומפני מדובר בניצחון ראשון העונה, ובכך היא השתוותה לכתומים משני הצדדים של הקו האדום.

השם הבולט אצל האורחת עד כה העונה הוא לייל פוסטר, שאחרי הכיבוש שלו היום הוא חתום על חצי משערי הקבוצה העונה. שתי דקות לתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה נשלח החלוץ דרום אפריקאי לעומק על ידי סנדר ברגה, והוא גילגל פנימה את שערו השלישי העונה.

לוטון השיגה בסוף השבוע את ניצחונה הראשון עם 0:1 קטן על אברטון, ובדקה ה-84 חזרה למשחק עם שער מקרוב של אלייז'ה אדבאיו. השוויון החזיק מעמד דקה אחת בלבד, ואז המחליף הדני יקוב ברון לארסן חתך מהאגף והכריע עם בעיטה נפלאה לפינה הרחוקה.

שחקני ברנלי חוגגים. רויטרס
אוויר לנשימה. שחקני ברנלי חוגגים/רויטרס

המשחק מהמחזור השני נדחה להערב משום שבזמנו באצטדיון של לוטון, עולה חדשה כמובן, עדיין לא הסתיימו כל העבודות שיכשירו אותו לפרמיירליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully