וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הולך להיות כיף לצפות בנו": וושינגטון נרגשת מסגנון המשחק החדש

הוויזארדס משנים גישה ויעברו למשחק מהיר יותר, שאמור להתאים לשחקנים שהצטרפו ולהוציא יותר מהסגל: "הולך להיות מדהים". האם זה מתאים לאבדיה?

תיקתקנו, 3.10/ספורט1

כאשר ווס אנסלד ג'וניור נכנס לראשונה לתפקיד המאמן הראשי של וושינגטון וויזארדס ב-2021, הוא תיאר בפירוט איך הוא מבסס שיטת משחק שבנויה על קצב מהיר, וכיצד הוא מאמין שמשחק מהיר יותר הוא למעשה אסטרטגיה מנצחת. לאחר שהגיע מהנאגטס בראשות ניקולה י'וקיץ', הוא העדיף גישה מאוזנת יותר, תוך התמקדות ביעילות של הפוזשנים.

זה היה לפני שנתיים. בקיץ הזה הרבה השתנה בסגל ובציפיות הכלליות של הוויזארדס. "אני חושב שיש לנו את היכולת לשחק מהר יותר. יש לנו יותר קלעים, וכמובן אתה חייב יותר קליעות. אז החלק הזה מרגש", אמר המאמן.

לוויזארדס יש הנהלה חדשה עם חזון חדש של הג'נרל מנג'ר וויל דוקינס, שמגיע מאוקלהומה סיטי ת'אנדר שדורגה במקום השישי ב-NBA בעונה שעברה בקצב (פוזשנים ל-48 דקות). הקו האחורי החדש של וושינגטון כולל שני שחקנים, ג'ורדן פול וטיוס ג'ונס, שהגיעו מקבוצות שהיו בטופ-5 בקטגוריה. והם מצטרפים לקבוצה שכבר הציגה כמה מהשחקנים היעילים ביותר ב-NBA במשחקי מעבר, כשכמובן דני אבדיה נחשב אחד מהם.

דני אבדיה, שחקן וושינגטון וויזארדס. Jess Rapfogel, GettyImages
מתאים לו. אבדיה/GettyImages, Jess Rapfogel

נוסף על כך, כמעט כל מי שהוויזארדס צירפו הקיץ נחשבים לקלעי שלוש. אחרי עונת 2022-23 שבה הוויזארדס דורגו במקום ה-17 ב-NBA ב"קצב" ובמקום ה-21 בקליעות ל-3 נקודות (11.3 למשחק), השנה צפויה הקבוצה להתבסס יותר על הסגנון ראן-אנד-גאן שיכולים להיות לו יתרונות, מעבר לשיפור הסטטיסטיקות האלה. "אוי אלוהים, זה הולך להיות מדהים... זה הולך להיות ממש כיף וזה הולך להיות כיף לראות", אמר קייל קוזמה.

עוד בוואלה!

עתיד שחור: "וושינגטון תהיה הקבוצה הגרועה ב-NBA בעוד 3 שנים"

לכתבה המלאה
קייל קוזמה, וושינגטון וויזארדס. Tim Nwachukwu, GettyImages
אופטימי. קוזמה/GettyImages, Tim Nwachukwu

קוזמה פירט על האופן שבו האחריות של השחקנים תשתנה. ההתקפה תהיה מבוססת יותר על קבלת החלטות ופעולות מהירות במקום קריאות משחק מובנות בחצי המגרש. וזה, מאמין קוזמה, יכול לעזור לכמה מהשחקנים הצעירים ללבטא את היכולות שלהם. בילאל קוליבאלי, במיוחד, יכול היה לשגשג במגרש הפתוח עם הגודל, המהירות והאתלטיות שלו.

קוזמה היה מצוין במעבר בשנה שעברה. כך היה גם קורי קיספרט, שאמור לקבל יותר דקות ולזרוק יותר שלשות. דניאל גאפורד היה השחקן הכי יעיל ב-NBA בעונה שעברה במשחקי מעבר (נקודות לפוזשן). "לפי מה שראיתי, אנחנו באמת בקצב מהיר עכשיו. ואני אוהב את זה מאוד", אמר גאפורד. "אנחנו רצים במעלה המגרש. אני ממש מתרגש מזה, רק מהשינוי בסגנון שמגיע לוושינגטון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully