וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף לתקוות של דניאל פרץ? באיירן מצדיעה ל"שוער הענק" אולרייך

השוער סיפק הצלה אדירה בשנייה האחרונה שהבטיחה את הניצחון של באיירן בליגת האלופות, טוכל והשחקנים חיבקו אותו והחמיאו: "הוא מדהים". אולרייך: "אני מאושר"

תקציר: ר.ב. לייפציג - באיירן מינכן 2:2/ספורט1

באיירן מינכן כבר הייתה על סף הפסד אתמול (שלישי) בליגת האלופות כשנקלעה בדנמרק לפיגור 1:0 נגד פ.צ קופנהאגן, האלופה המקומית, אבל האלופה הגרמנית הצליחה להפוך ל-1:2 בזכות שני גיבורים: הראשון הוא תומאס מולר הוותיק, שעלה מהספסל ובישל באמנות למאתיס טל את שער הניצחון במהלך טיפוסי; והגיבור השני הוא ללא ספק סוון אולרייך, שוער באיירן, שבדקה ה-95, ממש במהלך האחרון, סיפק הצלה וירטואוזית, כשזינק לכדור קשה והדף אותו החוצה באינסטינקט אדיר שהבטיח לבאיירן את הניצחון. שחקני באיירן ניגשו לאולרייך ושיבחו אותו על ההצלה, וגם בסיום ידעו להחמיא לשוער שלאחרונה ספג קצת ביקורות, ואתמול המחיש לדניאל פרץ שלא יהיה לו קל לתפוס את מקומו.

שוער באייררן מינכן סוון אולרייך לפני ההצלה הגדולה מול קופנהאגן. GettyImages
שוער באייררן מינכן סוון אולרייך לפני ההצלה הגדולה מול קופנהאגן/GettyImages
חלוץ באירן מינכן תומאס מולר חוגג אחרי שבישל את שער הניצחון מול קופנהאגן. GettyImages
חלוץ באירן מינכן תומאס מולר חוגג אחרי שבישל את שער הניצחון מול קופנהאגן/GettyImages

"זו הייתה הצלה ענקית של אולה בשניות האחרונות", אמר יוזואה קימיך בסיום, "באופן כללי הוא נתן הופעות מדהימות עבורנו מאז היעדרו של מנואל נוייר, הוא משרה הרבה רוגע, הוא טוב עם הכדור ברגליים - אבל גם נותן הצלות גדולות".

אולרייך עצמו אמר בסיום: "היה משחק קשה מאוד. ידענו שמצפה לנו אווירה כזאת, אבל הראינו אופי, וקצת מלחמה". על ההצלה: "תמיד נחמד לספק הצלה כזאת בדקה האחרונה כשלא הייתי מעורב הרבה במשחק. אני מאושר שהצלחתי להדוף את זה מעבר לקורה ולקחת איתנו הביתה את שלוש הנקודות".

גם המאמן תומאס טוכל החמיא לאולרייך: "סוון עשה את שלו. זאת הרמה הכי גבוהה בליגת האלופות, ואיכות אישית עושה את ההבדל במאמץ הקבוצתי. לקופנהאגן לא היה מה להפסיד בסוף, כמעט ספגנו שער עצמי, אבל סוון נתן הצלה גדולה".

תומאס מולר השתווה לאיקר קסיאס עם ניצחונו ה-101 בליגת האלופות (הוא שני רק לכריסטיאנו רונאלדו עם 115), וטוכל אמר עליו: "רואים שהוא היה רעב לחזור ולשחק, היה לו חלק חשוב מאוד בניצחון עם לאון (גורצקה) ומאתיס (טל), הם הכניסו המון אנרגיה והפכנו למסוכנים הרבה יותר אחרי שהם נכנסו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully