וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מודריק וצ'לסי עצרו את הרצף השלילי: "צריכים סבלנות"

האוקראיני כבש סוף סוף במועדון שמצא את הרשת לראשונה מאז אוגוסט. הבלוז ניצחו יריבה מעליהם בטבלה לראשונה מאז 2021, אך זכו לביקורת: "רכש במיליארד ליש"ט ורק אחרי חודש לנצח זה מגוחך"

תקציר: פולהאם - צ'לסי 2:0/ספורט1

8 וחצי חודשים עברו מאז שמיכאילו מודריק חתם בצ'לסי, ואתמול (שני) סוף סוף שחקן הכנף האוקראיני שהוחתם תמורת 100 מיליון ליש"ט, כבש את שערו הראשון במדי הבלוז ב-0:2 על פולהאם במסגרת המחזור השביעי של הפרמיירליג. השער של שחקן הרכש היקר שבר גם את הבצורת של צ'לסי שלא כבשה במסגרת הליגה מאז ה-25.8, אז היא ניצחה 0:3 את לוטון, כשאמש זה הניצחון השני שלה בלבד העונה בפרמיירליג.

מודריק הפך לשחקן האוקראיני השביעי לכבוש בליגה האנגלית והראשון לעשות זאת במדי צ'לסי מאז אנדריי שבצ'נקו שעשה זאת ב-2008. זה הצריך ממנו 22 ניסיונות אל עבר השער ב-24 הופעות שערך עד שמצא את השער המיוחל, אך הרגע סוף סוף הגיע ושבר את הבצורת הכפולה שלו ושל קבוצתו שהשיגה ניצחון חוץ ראשון תחת מאוריסיו פוצ'טינו.

כובש השער השני עבור צ'לסי, ומי שעשה זאת בהפרש של 82 שניות בין השערים, היה ארמנדו ברויה. החלוץ האלבני רשם דקות ראשונות בהרכב מאז שקרע את הרצועה הצולבת בדצמבר 2022, ונעזר בטעות של טים רים על מנת להכפיל את היתרון הכחול.

מיכאילו מודריק צ'לסי. רויטרס
התחיל לפרוע שטרות? מודריק/רויטרס

הביקורת הרבה שהושמעה כלפי צ'לסי מאז הגעתו של טוד בולי, הייתה על מדיניות הרכש במועדון כשכמעט כל הסגל השתנה במשך שנה וחצי, וניתן היה לראות זאת עם יכולת רעה של שחקני הרכש, תחלופת המאמנים התכופה והתוצאות נגד הקבוצות הבכירות בממלכה. למעשה, הניצחון אמש היה הראשון שלה נגד קבוצה המדורגת מעליה בטבלה מאז מאי 2021, אז צ'לסי ניצחה 1:2 את לסטר. זה עצר רצף בלתי נתפס של 18 משחקים בהם הבלוז לא הצליחו לעשות זאת - עם 5 תוצאות תיקו ו-13 הפסדים.

קונור גלאגר נבחר לשחקן המצטיין וסיפר לאחר המשחק: "אני מאוד גאה שיצא לי לענוד את סרט הקפטן. יש פה סגל חדש וצעיר ואנחנו מנסים לעשות את הטוב ביותר שלנו כדי להצליח יחד העונה".

ארמנדו ברויה צ'לסי. רויטרס
חזר להרכב אחרי 9 חודשים וכבש. ברויה/רויטרס

הפרשנים ושחקני העבר, פרנק למפארד וג'יימי קראגר, אמנם התרשמו מההופעה של הקבוצה של פוצ'טינו, אך לא מיהרו להתלהב מהניצחון השני העונה בליגה: "להוציא מעל מיליארד ליש"ט ולהשיג רק עכשיו ניצחון חוץ ושער אחרי יותר מחודש זה מגוחך", אמר בלמה לשעבר של ליברפול.

אקס צ'לסי ומאמנה לשעבר ריכך מעט את הביקורת כשהוסיף: "סוף סוף זה היה נראה טוב. ככה הקבוצה צריכה לשחק ואני חושב שמגיע לתת לפוצ'טינו את ההזדמנות, צריך להיות סבלניים איתו ועם הסגל הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully